سرگرم كردن مسافران با اختراع اوبر

سرگرم كردن مسافران با اختراع اوبر شاه بلاگ: شركت اوبر حق امتیاز اختراعی برای سیستم واقعیت مجازی در خودروی خودران ثبت كرده است. این سیستم طی مسیر مسافران را سرگرم می كند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مادربورد، اوبر حق امتیاز اختراع فناوری جدیدی را ثبت كرده كه سرنشینان خودرو را هنگام تردد سرگرم می كند.
این شركت در حقیقت دو اختراع ثبت كرده كه نشاندهنده طرح اولیه از خودرویی خودران مجهز به فناوری واقعیت مجازی می باشند. این دو اختراع هر دو «تجربه واقعیت مجازی برای خودرو» نام گرفته و در ۲۰۱۶ ثبت شده اند. فناوری مذكور برای سرنشینان سرگرمی فراهم می كند تا طی مسیر كمتر خسته شوند.
در این طرح سیستم واقعیت مجازی محیطی بوجود می آورد كه با حركات خودروی خودران همخوان می گردد.
در توضیحات این اختراع ها آمده است: بیشتر مردم روازنه یك مسیر را در یك ساعت مشخص طی می كنند. این افراد تمایل دارند از مدت زمان سفر برای انجام كاری غیر از تماشای مناظر تكراری استفاده كنند.
البته این درحالی است كه فناوری واقعیت مجازی تا حدودی در كاربران حالت تهوع بوجود می آورد. این وضعیت در نتیجه عدم همخوانی میان حركات بوجود آمده و حركات واقعی است. اما اختراع اوبر این مشكل را هم حل می كند. همینطور می توان با كمك آن اطلاعات مفیدی برای گردشگر های ناآشنا با یك منطقه فراهم نمود.
البته در این طرح ها ذكر نشده سرنشینان چطور می توانند به سیستم واقعیت مجازی دسترسی یابند.

1396/12/19
21:45:14
5.0 / 5
4574
تگهای خبر: خودرو , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است