دی ماه سال آینده؛

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران برگزار می گردد

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران برگزار می گردد شاه بلاگ: ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران دی ماه سال آینده برگزار می گردد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمود شیخ زین الدین رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در مورد تغییر زمان برگزاری ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، اظهار داشت: با عنایت به درخواست مراكز علمی و پژوهشی و تولیدكنندگان تجهیزات آزمایشگاهی، ششمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران دی ماه ۹۷ برگزار می گردد.
معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری اضافه كرد: نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می شد و علت این تغییر، «ارسال درخواست شركت های دانش بنیان سازنده این تجهیزات و مواد»، «روشن تر شدن وضعیت و تخصیص بودجه دانشگاه ها و مراكز آموزشی در زمان خرید»، «تسریع برای ثبت سفارش خرید و فرآیندهای مالی مرتبط» و همینطور «كمك به سازندگان تجهیزات در واقعی شدن میزان سفارش های دریافتی از خریداران» است.
رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران همینطور اعلام نمود: شرایط حضور محصولات و شركت ها، سیاست های حمایتی نمایشگاه و همینطور زمان و نحوه ثبت در نمایشگاه ششم، متعاقباً در تابستان سال ۹۷ اطلاع رسانی خواهد شد.

1396/12/25
18:09:34
5.0 / 5
4513
تگهای خبر: آزمایشگاه , دانش , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است