تشخیص قند خون با اپلیكیشن جدید

تشخیص قند خون با اپلیكیشن جدید به گزارش شاه بلاگ نخستین اپلیكیشن تشخیص قند خون كه ایجاد برش دردناك در پوست را منتفی می كند توسط گروهی از محققان ارایه گردید.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر، به نقل از روزنامه دیلی میل، كارشناسان ابداع این فناوری را رویدادی خوشحال كننده برای میلیونها بیمار دیابتی می دانند كه همه روزه مجبورند با ایجاد شكافی ریز و البته تا حدی دردناك در پوست، سطح قند خونشان را كنترل كنند.
این اپلیكیشن جدید Epic نام دارد و به راحتی به كاربران این امكان را می دهد كه به درستی روند ابتلا به دیابت و افزایش سطح قند خونشان را تشخیص دهند. بدین ترتیب فرد متوجه می شود كه باید تغییراتی در سبك زندگی خود ایجاد كند.
كاربرانی كه از این فناوری استفاده می كنند قادر خواهند بود كه تأثیر غذاهای مختلف بر سلامتی شان را به درستی درك كرده و متوجه شوند كه تركیبات غذایی گوناگون روند ابتلا به بیماری یا جلوگیری از آن را تا چه حد تحت شعاع قرار می دهد.
برای این منظور كاربر تنها باید سر انگشت خود را بر روی لنز دوربین تلفن همراه هوشمند خود قرار دهد. در این لحظه یك سری تصاویر نمای بسته گرفته می شود كه اطلاعات مهمی درباره جریان خون كاربر را با ضریب دقت بالایی نشان می دهد.
این اطلاعات در ادامه مورد پردازش قرار گرفته و در نهایت مجموعه اطلاعات ارزشمندی متشكل از ضربان قلب تا دمای بدن و فشار خون را در اختیار كاربر قرار می دهد. از جمله قابلیتهای این فناوری می توان به ارایه اطلاعاتی درباره سطح اكسیژن خون و سیستم تنفسی اشاره كرد.
 

1396/06/05
00:14:35
5.0 / 5
4587
تگهای خبر: اپلیكیشن , فناوری , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است