تلویزیون های آینده علایق مخاطب را درك می كنند

تلویزیون های آینده علایق مخاطب را درك می كنند شاه بلاگ: در حالیكه امروزه حدودا تمامی تبلیغات دیجیتال به نمایش گذاشته در اینترنت هدفمند و مبتنی بر سلائق و علائق هر كاربر هستند، این پدیده در حال تسری به تلویزیون ها هم هست.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از تك هایو، در دنیای امروز آگهی دهندگان تلاش می كنند سلیقه، ذائقه و دیدگاه های هر فرد را به دقت تشخیص دهند و از ارسال آگهی های انبوه و بی هدف برای افراد خودداری كنند.
شناسایی ذائقه و علائق مخاطبان تلویزیون ها كار ساده ای نیست، اما تولید نسل جدیدی از تلویزیون ها كه در آینده همه گیر خواهد شد، این مشكل را برطرف می كند.
به تازگی استاندارد پخش تلویزیونی جدیدی به نام ATSC ۳.۰ ابداع شده كه پخش تلویزیونی و دسترسی به اینترنت را با استفاده از فرستنده های تلویزیونی ممكن می كند تا مخاطبان بتوانند علاوه بر مشاهده انواع برنامه ها با كیفیت ۴K، به طیف گسترده ای از خدمات اینترنتی برای مشاهده برنامه ها بر حسب علاقه و سلیقه خود دسترسی یابند.
مهم ترین نتیجه استفاده از این فرمت پخش تلویزیونی امكان اجرای برنامه های مختلفی با استفاده از یك مرورگر خاص مبتنی بر استاندارد HTML۵ است. البته مخاطبان یك مرورگر سنتی را در نمایشگر تلویزیونی خود مشاهده نمی كنند و طیف گسترده ای از امكانات قابل انتخاب را در برابر خود خواهند دید كه از خدمات حوزه فناوری تا مسكن و تغذیه و خدمات پزشكی و بازی و كرایه خودرو و غیره در نوسان است.
انتخاب هر یك از این خدمات در دسترس و میزان استفاده از آنها، نوع و ماهیت تبلیغات پخش شده برای مخاطبان را مشخص خواهد نمود. فرمت ATSC ۳.۰ هنوز فاقد سیاست حریم شخصی مشخصی است و بنابراین شبكه های تلویزیونی می توانند به سلیقه خود از آن برای نمایش آگهی های هدفمند استفاده كنند.
احتمالا كاربران خواهند توانست به مجانی از خدمات در دسترس از این طریق استفاده كنند و در مقابل آگهی های هدفمند بر اساس محتوای مورد استفاده آنها نمایش داده خواهد شد. پیش بینی می گردد شبكه های مختلف تلویزیونی از چنین خدماتی استقبال كنند.

1397/01/28
15:20:18
5.0 / 5
4900
تگهای خبر: اینترنت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است