تولید كشتی گشتی خودران رولزرویس

تولید كشتی گشتی خودران رولزرویس شاه بلاگ: شركت رولزرویس كه بیشتر به واسطه تولید خودروهای لوكس شناخته می شود، برنامه های تازه ای برای عرضه كشتی گشتی خودران دارد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از انگجت، كشتی گشتی یادشده بدون نیاز به حضور خدمه قادر به كنترل مرزهای دریایی و انجام ماموریت های محوله است.
كشتی یادشده از تركیبی از قابلیت های هوش مصنوعی و حسگرهای متعدد برای پیشبرد اهداف خود بهره می گیرد. طراحی ماژولار یا چندبخشی این كشتی تغییر سریع ماموریت های محوله و ایفای وظایف جدید را در این كشتی ممكن می كند.
به عنوان مثال می توان به سرعت صفحه ای برای فرود راحت پهپادها بر روی كشتی گشتی یادشده به آن اضافه كرد. این كشتی می تواند بدون نیاز به بازگشت به مركز ماموریت های طولانی را تا حداكثر مدت ۱۰۰ روز اجرا كند و طی این مدت نیازی به دخالت انسان هم نخواهد داشت.
حذف خدمه كشتی موجب كاهش قابل توجه هزینه های فعالیت این كشتی می شود، زیرا دیگر نیازی به تامین غذا و دیگر مایحتاج خدمه وجود ندارد. كشتی مذكور دارای موتور برقی ۱.۵ مگاواتی است كه سروصدای زیادی ندارد و لذا شناسایی آن را دشوار می كند. همچنین برای این كشتی دو ژنراتور با قدرت مجموعا ۴ مگاوات در نظر گرفته شده است.
صفحات خورشیدی نصب شده بر روی این كشتی قادر به ذخیره سازی ۳۰۰۰ كیلووات انرژی به منظور استفاده موتور برقی آن هستند. حداكثر سرعت این كشتی ۲۵ گره دریایی است.
 

1396/06/23
02:20:15
5.0 / 5
5134
تگهای خبر: فناوری , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است