ویژگی انحصاری آیفون 8 را بشناسید

ویژگی انحصاری آیفون 8 را بشناسید به گزارش شاه بلاگ سایت های فناوری ادعا كرده اند كه شركت اپل در یك معامله پرخطر قصد حذف حسگر اثرانگشت و استفاده از سنسور تشخیص چهره را دارد.


آیفون 7 را به خاطر بیاورید، زمانی كه تیم كوك پرده از این محصول برداشت، نبود جك 3.5 میلیمتری هدفون بسیاری را متعجب كرد، زمانی كه جاناتان آیو طراح جسور اپل شروع به صحبت پیرامون چرایی حذف این جك كرد بسیاری از وبلاگ نویسان آنلاین در همان لحظه صحبت های او را توجیه خواندند.
 
حالا آیفون بازها به نبود جك 3.5 میلیمتری صدا عادت كردند و در كل این اقدام را مثبت ارزیابی می كنند، این موضوع نشان داد اگر اپل بخواهد كاری انجام دهد تردید نمی كند.
 
حالا سایت های فناوری صحبت از حذف حسگر اثرانگشت یا همان تاچ‌ آی دی می كنند، جایگزین این ویژگی ابتكاری اپل كه در آیفون 5 معرفی شد حسگر تشخیص چهره است.
 
اطلاعات درز كرده نشان می دهد این كمپانی برای این اقدام هنوز آماده است، برخی از سایت ها مدعی شدند قرار است دكمه هوم حذف شود و حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار بگیرد.
 
مطمئن باشید اپل از برخی شركت های سرشناس تولید كننده تلفن های اندرویدی برای انتقال دكمه هوم به پشت دستگاه است، الگو برداری نمی كنداما در عوض به دنبال گسترش پترن تشخیص چهره و رفع باگ های آن است.
 
بحران زمانی اتفاق می افتد كه تمام جوانب برای اتكا به سیستم تشخیص چهره سنجیده نشود، آیا این حسگر به اندازه كافی دقیق و بدون خاطاست كه بتواند جایگزین حسگر اثر انگشت شود؟
1396/04/16
19:27:16
5.0 / 5
5170
تگهای خبر: تكنولوژی , آیفون , گوشی هوشمند , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است