خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری به متقاضیان عرضه می گردد

خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری به متقاضیان عرضه می گردد شاه بلاگ: مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی از عرضه برخی خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری به متقاضیان اطلاع داد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد با اشاره به عرضه طرح خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری اظهار داشت: یكی از پلت فرم های بوجود آمده در شبكه آزمایشگاهی، امكان ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری به متقاضیان است. در این پلتفرم، سازمان ها و نهادهای مختلف می توانند میزان حمایت خود از پژوهشگران و مجریان طرح های پژوهشی و تحقیق و توسعه را در باشگاه مشتریان شبكه آزمایشگاهی ثبت كنند.
وی اضافه كرد: این افراد (حقیقی و حقوقی) با رجوع به همه آزمایشگاه های عضو شبكه در سراسر كشور، می توانند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خویش را تا سقف حمایت تعریف شده، دریافت كنند.
به گفته اسدی فرد، سال گذشته، بیش از ۵ هزار نفر در باشگاه مشتریان شبكه آزمایشگاهی عضو شده اند. در این سال همچنین، بیش از یك هزار نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر كشور از حمایت های این باشگاه بهره برده اند.
مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی ادامه داد: حدود ۴ سال از فعالیت شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی می گذرد و در این مدت، بیشتر دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مركز تحقیقاتی و آزمایشگاه های دولتی و خصوصی عضو شبكه شده اند.

1397/02/28
13:01:58
5.0 / 5
4443
تگهای خبر: آزمایشگاه , پژوهش , خدمات , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است