تجهیزات نمایشگاهی

تجهیزات نمایشگاهی شاه بلاگ: ساخت و آرایش غرفه از ابزارهای موثر تبلیغات بوده و اهمیت آن در حدی است كه در كشور های صنعتی با مدیریت مستقل در ارایه كالا و خدمات عمل می نمایند.


غرفه سازی


دکوراسیون داخلی از نکات پر اهمیت است که توسط طراح انجام میشود. ساخت و آرایش غرفه از ابزارهای موثر تبلیغات بوده و اهمیت آن در حدی است که در کشور های صنعتی با مدیریت مستقل در ارایه کالا و خدمات عمل می نمایند امروزه در صنعت نمایشگاهی غرفه داران به این باور رسیده اند که برای داشتن نمایشی موفق، نیاز به جذب و درگیر نمودن بازدیدکنندگان از غرفه می باشد


غرفه سازی

یکی از مشغله های همیشگی صاحبان مشاغل، متراژ و ابعاد غرفه نمایشگاهی می باشد. اما در تمام نمایشگاه ها، غرفه هایی را سراغ داریم که با وجود کوچکی، و تجهیزات نمایشگاهی بسیار اندک غرفه سازی حرفه ای داشته و کاملاً موفق هستند.نکته  مهم این مورد در عنوان آن به خوبی پیدا است. تعداد شرکت هایی که به این موضوع توجه نمی کنند، شما را شگفت زده می سازد. غرفه های نمایشگاهی کوچک،قدرت  بالا تری جهت شلوغ شدن خواهند داشت. مردم این گونه غرفه ها را حاصل طراحی بد می دانند، نه این که فضای شما محدود بوده است. با دقت و ظرافت در طراحی داخلی غرفه، از تمام مساحت تحت اختیار خود بهره ببرید.متاسفانه غرفه های کوچک، به کارمندان شما اجازه نمی دهند که همگی در پشت استند پذیرای مردم باشند. بلکه برخی از آن ها بهتر است در بیرون غرفه بمانند. بهتر است حداقل 3 نفر در پشت استند حضور داشته باشند. بقیه ی تیم ممکن است در ارتباط با مردم، بهره وری بهتری را به وجود بیاورند در نتیجه انتخاب مکان مناسب برای اجرای غرفه از اهمیت برخوردار است.

غرفه سازی نمایشگاهی مدرن چگونه است؟

آنچه جالب است در طراحی غرفه سادگی آن می باشدچراکه مدرنیته امروزه گاهن با سادگی معنا می گیرد. و امروزه از نظر در زمان ورود به یک مرکز نمایشگاهی مدرن از روی فرش های مخملی ضخیم وارد سالن  شیشه ای با سقفی مرتفع می شوید… به سالنی می رسید که دمایی دلپذیری دارد زیرا سیستم تهویه مطبوع “می داند” چند نفر در سالن خواهند بود. سپس غرفه دارانی را می بینید که به شبکه ارتباطات متصل هستند و می توانند داده های خود را در اختیار همکاران و مشتریان در سرتا سر کشور قرار دهند و بازدید کنندگان نمایشگاه درسالن سخنرانی می توانند یک سخنران را در کشور دیگر ببینند و با او ارتباط برقرار کنند. غذاهای این مرکز همگی از استانداردهای بین المللی تبعیت می کنند.در سرتا سر جهان چنین مراکزی وجود دارند و یا در حال ساخت و توسعه هستند. آن دسته از مراکز نمایشگاهی که امیدوارند در قرن بیست ویکم به رقابت بپردازند. باید این نوع تسهیلات و امکانات – و بیشتر از آن – را ارائه کنند.هنگاهی که مردم مرکز نمایشگاهی مدرن را توصیف می کنند. معمولا از ارتباطات پیشرفته و عملکرد های کامپیوتری می گویند. اما برنامه ریزان این مراکز می دانند که نصب صرفا سیستم های پیشرفته در همان سازه های مستطیلی ملال آور که سالن های مرکز نمایشگاه استاندارد قلمداد می شدند، کافی نیست.همه جوانب باید به روز شوند، تا نه تنها محیطی معاصر برای این فن آوری های جدید ارائه دهند بلکه به شکل بصری اهمیت رشد صنعت نمایشگاهی و افزایش فرهیختگی اعضای آن را ابلاغ کنند.

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی مینیمال چگونه است؟

ساده بودن و سادگی ازنکات موثر در غرفه سازی است. غرفه سازی مینیمال یکی از سبکهای طراحی مدرن محسوب میشود.در این نوع طراحی غرفه مینیمال ساده نگاری و عدم استفاده اجزاء غیر کاربردی در غرفه ،استفاده از اشکال هندسی ساده مانند مربع،دایره،مستطیل،.. در طراحی غرفه ؛استفاده از لوازم مدرن درتجهیزات نورپردازی غرفه همانند هالوژن ها،چراغ های آویز،منایع نورپردازی مدرن ،استفاده از فرم ها با تناسبات متناسب در بخشهای مختلف غرفه(سازه اصلی غرفه،کتیبه،کانتر ها،ویترین ها و سایر اجزاء)،رنگ آمیزی در غرفه مینیمال بسیار ساده و اغلب از رنگ سفید و انتخاب یک یا چند رنگ ،هارمونیک در بخشهای کمی از غرفه به منظور ایجاد نقطه کانونی در غرفه نمایشگاه،به دلیل جذب مخاطبان (توجه به سادگی در رنگ آمیزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است)،درطراحی سازه غرفه به منظور دستیابی به سبک مورد نظر تمامی اجزا میبایست در ساده ترین،حالت ممکن طراحی شوند و دارای تناسبات بصری مناسب و هماهنگ با سایر اجزاء باشند.استفاده از متریال مدرن مانند شیشه ،فلز نیز در رسیدن به سبک مینیمال تاثیر گذار میباشند.

مزایای سبک مینیمال در غرفه سازی نمایشگاهی:

  • راحتی در اجرای سازه به دلیل سادگی احجام طراحی شده بخش های مختلف
  • سرعت بالای نصب و ساخت قطعات مختلف غرفه
  • مدرن بودن طرح غرفه نمایشگاهی
  • مورد توجه قرار گرفتن محصولات و خدمات مانند لایت باکس ها در غرفه
  • توجه به لوازم غرفه نمایشگاه ها

معایب غرفه سازی مینیمال:

  • سادگی زیاد طرح غرفه نمایشگاه

دکوراسیون بلوط

آدرس شرکت بلوط: پاسداران -سه راه ضرابخانه -کوچه اکرمی (کوکب) پلاک 12-طبقه 4-واحد 26
تلفن : 22875426 21 (98+)
رایانامه : info@balootco.ir
تجهیزات نمایشگاهی

1397/03/09
23:15:59
5.0 / 5
4937
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است