استفاده از صدای باب راس برای ترغیب مردم به خوابیدن!

استفاده از صدای باب راس برای ترغیب مردم به خوابیدن! شاه بلاگ: سازندگان یك اپلیكیشن در زمینه سلامت ذهن، از صدای ˮباب راسˮ برای آرامش بخشیدن به مردم و ترغیب آنها به خوابیدن استفاده می نمایند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، سازندگان اپلیكیشن " Calm" قصد دارند برای ترغیب مردم به خواب با كلمات آرامش بخش، از صدای "باب راس" استفاده كنند.
"باب راس" (Bob Ross)، نقاش مشهور آمریكایی، سازنده و مجری برنامه "لذت نقاشی" بود كه برای بیش از 10 سال از شبكه های تلویزیونی آمریكا و كانادا پخش می شد. این هنرمند، با بیان شیوا و جذاب خود تلاش داشت به همه ثابت كند می توانند مانند او نقاشی كنند. راس، در چهار ژوئیه سال 1995، در سن 53 سالگی بر اثر مبتلا شدن به سرطان از دنیا رفت.
اكنون، اپلیكیشنی موسوم به "نقاشی با باب راس" برای تلفن همراه طراحی شده است كه در آن، ویدئوهای برنامه لذت نقاشی مورد استفاده قرار گرفته اند. هدف از ساخت این اپلیكیشن، كمك به مردم در خوابیدن با استفاده از كلمات آرامش بخش است.


" Calm" در بین اپلیكیشن های برتر در زمینه سلامت ذهن قرار دارد و تابحال بیش از 22 میلیون بار توسط مردم دانلود شده است.
استفاده از صوت برنامه لذت نقاشی، تابحال مجاز نبوده است. اولین بخش این اپلیكیشن، هفته گذشته عرضه شد و مقرر است دو بخش دیگر هم در تابستان، عرضه شوند. در صورت موفقیت این طرح، ممكن است سازندگان " Calm" بتوانند مجوز ساخت مجموعه های آینده را با استفاده از برنامه های راس دریافت كنند.
"ژوان كوالسكی" (Joan Kowalski)، رئیس شركت باب راس اظهار داشت: ما هر روز از مردم می شنویم كه برای شنیدن صدای باب راس، ویدئوهای برنامه او را می بینند. شاید آنها فكر كنند كه به خواب رفتن با صدای باب، شرم آور و توهین به اوست اما ما باور داریم كه باب، این كار را دوست خواهد داشت.



1397/03/25
12:40:41
5.0 / 5
4439
تگهای خبر: اپلیكیشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است