برای كنترل نور و سایه؛

شیشه های پنجره با فرمان صوتی شما كار می كنند

شیشه های پنجره با فرمان صوتی شما كار می كنند شاه بلاگ: از این به بعد می توانید برای كنترل نور و سایه در محیط كار و زندگی به شیشه های نصب شده به شكل صوتی فرمان بدهید.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از دیجیتال ترندز، تولید شیشه هایی كه در صورت تشدید تابش نور كدر شده و مانع از عبور نور شدید آفتاب می شوند، پدیده تازه ای نیست. اما كنترل آنها با فرامین صوتی مساله ای است كه كاملا تازگی دارد.
یك شركت آمریكایی نمونه اولیه شیشه های پویایی به نام SageGlass LightZone را تولید كرده كه می توان سه حالت كدرسازی را برایشان در نظر گرفت.
علاوه بر این یك لایه الكتروكرومیك در شیشه های یادشده نصب شده كه هم برای ذخیره سازی انرژی خورشیدی قابل استفاده می باشد و هم با انعكاس رنگ های مختلف می تواند خاصیت تزئینی داشته باشد.
این شیشه با دستیار صوتی هوشمند اكوی شركت آمازون كاملا سازگاری دارد و می تواند قابلیت های یادشده را با صدای فرد كنترل كند. شیشه یادشده در سه شكل مختلف و در چهار رنگ متنوع شفاف، آبی، سبز و خاكستری عرضه می گردد و حداكثر ابعاد آن ۱۵۲ در ۳۰۴ سانتیمتر است.
با صدور فرامین صوتی خطاب به این شیشه حتی می توانید محلی از منزل كه دوست دارید با نور آفتاب روشن شود را مشخص كنید و در این صورت بقیه بخش های شیشه كدر باقی می ماند تا نور فقط به آن نقطه خاص تابیده شود.
همچنین با صدور دستوری همچون " الكسا از SageGlass درخواست كن تا میزان تابش را كم كند" یا " الكسا از SageGlass درخواست كن تا نور بیشتری بتاباند" می توانید برای تاریك و روشن كردن شیشه یادشده اقدام كنید.

1397/04/10
14:24:44
5.0 / 5
4406
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است