روباتی برای حمل نامه های پستی

روباتی برای حمل نامه های پستی به گزارش شاه بلاگ یك شركت پست آلمانی به طور آزمایشی رباتی را به كار گرفته كه محموله های سنگین را حمل می كند و با كمك حسگرهای مخصوص مسیر خویش را در شهر ردیابی می نماید.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، شركت پستی آلمانی DHL اخیرا ربات هایی ساخته تا مرسوله های سنگین پستی را به جای نامه رسان حمل كنند. این شركت امیدوار است این ربات ها به كارمندان در ارسال بسته ها كمك كنند.
این ربات ها می توانند بسته های سنگین را در مسیر حمل كنند. طی ماه های گذشته شهردار بادهرسفلد (شهری در مركز آلمان) اعلام نمود میزبان پروژه الكتریكPostBOT خواهد بود كه به مدت ۶ هفته و به طور آزمایشی اجرا می گردد.
ربات ۱۵۰ سانتیمتری PostBOT می تواند مسافت ۶ كیلومتر را طی و ۱۵۰ كیلوگرم بار حمل كند. یك حسگر به ربات كمك می كند مسیر خویش را داخل شهر بیابد. جالب آنكه این حسگر پاهای نامه رسان را هم ردیابی می كند تا او را در مسیر دنبال كند.
این شركت علاوه برربات، مشغول آزمایش یك پهپاد نامه رسان به نام Parcelcopter است كه اخیرا در آلمان آزمایش شده است. همینطور دی اچ ال می خواهد ناوگانی از خودروهای خودران تحویل مرسوله را بسازد.
 

1396/07/29
20:13:39
5.0 / 5
5406
تگهای خبر: روبات , فناوری , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است