كوچكترین و ارزان ترین سیستم غواصی دنیا ساخته شد

كوچكترین و ارزان ترین سیستم غواصی دنیا ساخته شد شاه بلاگ: كوچكترین، سبك ترین و ارزان ترین سیستم غواصی دنیا تولید شده كه فقط ۴.۵ كیلوگرم وزن دارد و می توان تا عمق۳ متری آب از آن استفاده نمود.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، شركت Blu۳ در فلوریدا كوچكترین، سبك ترین و ارزان ترین سیستم غواصی دنیا را عرضه كرده است.
این دستگاه كه Nemoنام گرفته، شامل سیستمی است كه مجهز به باتری است و هوای تهویه شده را فراهم می آورد. بدین سان كاربر می تواند به عمق ۳ متری آب برود و ۶۰ دقیقه در این عمق بماند.
وزنNemo ۴.۵ كیلوگرم است و به راحتی در یك كوله پشتی جا می گیرد. ازاین رو كاربر می تواند به راحتی این سیستم را همراه خود ببرد و البته نیازی به مجوز غواصی ندارد.
یك كمپرسور هوا، شناور روی آب می ماند كه الگوهای تنفس را تقلید و تضمین می نماید كه هوا فقط در صورت نیاز پمپاژ شود. بدین سان درمصرف باتری ۷۴ وات ساعتی دستگاه صرفه جویی می گردد. این سیستم به یك دستگاه به نام Smart Reg متصل می گردد كه به دهان كاربر می چسبد. كاربر با كمك این وسیله می تواند زیر آب تنفس كند.
در Smart Regیك دیافراگم سیلیكونی وجود دارد كه تنفس فرد را رصد می كند و با كمك آن اطلاعاتی برای كمپرسور هوا می فرستد.
همچنین یك زنگ اخطار در Smart Reg وجود دارد كه زیر آب هم می توان آن را شنید. این زنگ اخطار زمان اتمام باتری یا مشكلات ایمنی دیگر را به كاربر یادآوری می كند.
گجتNemo اكنون با قیمت ۳۹۹ دلار در وب سایت كیك استارتر عرضه شده است.

1397/06/18
14:40:18
5.0 / 5
4842
تگهای خبر: باتری , جت , دستگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است