با معرفی پردازنده های مخصوص خودروهایی متصل

سامسونگ وارد عرصه خودروسازی شد

سامسونگ وارد عرصه خودروسازی شد شاه بلاگ: غول فناوری كره ای از تراشه های مخصوص خود موسوم به ˮاگزینوسˮ(Exynos) كه مختص خودروهای متصل طراحی شده است، رونمایی نمود.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، پردازنده های جدید شركت سامسونگ از حالا دیگر فقط به گوشیها و ساعت های هوشمند محدود نمی گردد. این شركت برندهای "Exynos Auto" و "Isocell Auto" در خط تولید قرار داده است كه به ترتیب پردازنده ها و سنسورهای دوربین را برای خودروهای متصل خواهند ساخت.

خط تولید "اگزینوس" شامل ساخت تراشه های اختصاصی برای فناوری خودرو همچون كمك به رانندگی توسط Exynos Auto A، سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو توسط تراشه Auto V و ارتباط از طریق دور به وسیله تراشهAuto T است.

در عین حال سنسورهای "ایزوسل"(Isocell) هم اكنون شامل سه مدل هستند كه كیفیت های 960 پیكسل تا 4K را پوشش می دهند.

خودروی متصل
خودروی متصل(Connected car) خودرویی است كه به اینترنت دسترسی دارد و معمولا به یك شبكه بی سیم محلی هم مجهز است كه این اجازه را می دهد تا خودرو با به اشتراك گذاری دسترسی اینترنت با دستگاه های دیگر در داخل و خارج از خودرو ارتباط برقرار كند.
اغلب، خودرو هم با تكنولوژی های ویژه ای به اینترنت یا شبكه بی سیم وصل شده است و مزایای بیشتری برای راننده فراهم می آورد.



سامسونگ با ورود به این زمینه به دنبال كسب درآمد از بازاری جدید است كه رو به روز در حال توسعه است تا دیگر محدود به فروش تبلت ها و گوشیهای هوشمند نباشد.

وقتی این شركت به صورت فزاینده در رانندگی مستقل و سایر فناوری های هوشمند خودرو سرمایه گذاری می نماید، باید به صورت تخصصی وارد این عرصه شود و با طراحی تراشه ها، پردازنده ها و سنسورهای مخصوص، امكانات مناسبی را به خودروسازان عرضه نماید.




1397/07/25
16:59:28
5.0 / 5
4813
تگهای خبر: اینترنت , تراشه , تكنولوژی , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است