بنیانگذار بزرگترین استارتاپ ژاپنی:

تنها ۵ سال با زندگی رباتیك فاصله داریم

تنها ۵ سال با زندگی رباتیك فاصله داریم شاه بلاگ: بنیانگذار بزرگترین استارتاپ ژاپنی در صحبت های خود اظهار داشت كه تا پنج سال دیگر، ربات های این استارتاپ به بازار عرضه خواهند شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از سی نت، هنگامی كه صحبت از زندگی انسان با ربات به میان می آید، افكار به سمت آینده معطوف می شوند اما شاید، تنها پنج سال با این آینده فاصله داشته باشیم.
"تورو نیشیكاوا"(Toru Nishikawa)، بنیانگذار بزرگترین استارتاپ ژاپن موسوم به "پریفرد نت وركز"(Preferred Networks) اظهار داشت: ما می خواهیم تا پنج سال آینده، چنین ربات هایی را به بازار عرضه نماییم و شاهد كاربرد آنها باشیم.
این استارتاپ در ماه اكتبر سال جاری، از نوعی ربات خودران رونمایی نمود كه می تواند اتاق را تمیز كند و اشیای روی زمین را بردارد. نیشیكاوا باور دارد كه استارتاپ "پریفرد نت وركز" می تواند تا پنج سال آینده، چنین ربات هایی را در اختیار مشتریان قرار دهد.


ارزش این استارتاپ هم اكنون، دو میلیارد دلار تخمین زده شده و شهرت آن بیشتر به خاطر تمركز بر حوزه هوش مصنوعی است. پریفرد نت وركز در حوزه فناوری خودورهای خودران، با شركت های "پاناسونیك" و "تویوتا" همكاری می كند.


نیشیكاوا اضافه كرد: هدف ما، تنها عرضه فناوری هوش مصنوعی نیست؛ بلكه می خواهیم راه هایی برای تركیب هوش مصنوعی و علم رباتیك عرضه دهیم.



1397/07/30
12:45:50
5.0 / 5
4792
تگهای خبر: ربات , فناوری , هوش مصنوعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است