با الهام از درختهای در هم تنیده؛

بزرگترین مركز هنرهای نمایشی جهان در تایوان راه اندازی شد

بزرگترین مركز هنرهای نمایشی جهان در تایوان راه اندازی شد شاه بلاگ: مركز ملی هنرهای كائوسوئینگ تایوان بعنوان بزرگترین مركز هنرهای نمایشی جهان و قطب فعالیت های فرهنگی در جنوب شرق آسیا در تایوان آماده فعالیت شده است.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، این مركز كم وبیش شبیه به یك میدان شهری بزرگ عمومی است كه در زیر یك سقف شیبدار برگزار شده است.
هفته گذشته در حدود ۵۰ هزار نفر در مراسم افتتاح این مركز بزرگ حضور بهم رساندند و مراسم افتتاح و یك كنسرت بزرگ هم در این مركز برگزار گردید.
مركز مورد اشاره توسط یك شركت معماری هلندی به نام مكانو طراحی و تولید شده و زیربنای آن ۱۴۱ هزار كیلومتر مربع است. این مركز در جنوب شهر كائوسوئینگ قرار دارد و در یك مركز نظامی تعطیل شده تولید شده است. طراحی برخی سازه های این مركز با الهام از درخت های درهم تنیده Banyan صورت گرفته كه در این منطقه به صورت گسترده می رویند.

یكی از بزرگترین سالن های این مجموعه سالنی برای برگزاری كنسرت با ظرفیت ۱۹۸۱ صندلی است كه ظاهری كم و بیش شبیه به یك تاكستان دارد.
سالن اپرای این مجموعه هم دارای ۲۲۳۶ صندلی و سه بالكن است. سالن تئاتر و هنرهای نمایشی این مركز هم ۱۲۱۰ صندلی و سالن اجراهای انفرادی مجموعه مورد اشاره كه كوچك ترین سالن آن است تنها ۴۳۴ صندلی دارد.

فضاهای باز در نظر گرفته شده میان این سالن ها جریان یافتن آزادانه هوا را ممكن كرده و فرصتی را برای تمركز و استراحت و قدم زدن را در اختیار افراد قرار می دهد.

1397/08/01
20:17:06
5.0 / 5
4384
تگهای خبر: تولید , جهان , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است