ظرف غذای هوشمندی كه كیفیت خوراكیها را درك می كند

ظرف غذای هوشمندی كه كیفیت خوراكیها را درك می كند شاه بلاگ: با هوشمندشدن طیف گسترده ای از لوازم منزل، حالا نوبت به افزایش هوشمندی لوازمی رسیده كه برای نگهداری و ذخیره سازی انواع اغذیه، میوه و سبزیجات به كار می روند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از دیجیتال ترندز، سیلو نام ظرف غذایی است كه هم می تواند عمر مواد غذایی كه در داخلش نگهداری می شوند را افزایش دهد و هم می تواند به افراد در مورد زمان مناسب برای مصرف محتویات خود اخطار دهد تا فرد پیش از كاهش كیفیت آنها را مصرف كند.
این ظرف غذا برای ذخیره سازی و نگهداری انواع مواد غذایی اعم از میوه ها، دانه های قهوه، ماهی خام، گوشت و غیره مناسب می باشد و از فناوری خاصی به منظور محفوظ نگهداشتن مواد غذایی و جلوگیری از نفوذ هوای محیط بیرون بهره می گیرد.
شركت سازنده مدعی است این ظرف در مقایسه با ظرفهای مشابه می تواند برای زمانی دو تا پنج برابر طولانی تر انواع غذاها را سالم نگهدارد. فرایند پاكسازی مواد غذایی در این ظرف و تولید شرایط خلاء برای طولانی كردن عمر آنها حدود ۱۰ ثانیه طول می كشد.
ظرف سیلو با بلندگوهای هوشمند الكسا هم سازگاری دارد و بنابراین می توان با صدور فرامین صوتی از وضعیت غذای موجود در آن آگاه شد و اطلاعات لازم را در مورد كیفیت آن دریافت كرد. قیمت این ظرف كه در جولای سال ۲۰۱۹ عرضه می گردد ۱۷۵ دلار است.

1397/08/02
19:36:52
5.0 / 5
4698
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است