بهترین گجت های سال ۲۰۱۸ از نگاه گاردین

بهترین گجت های سال ۲۰۱۸ از نگاه گاردین به گزارش شاه بلاگ گجت ها ابزارهای كوچك و دارای فناوری پیشرفته هستند كه با فناوری نوینی كه دارند سبب تسهیل در انجام برخی امور می شوند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، پایگاه خبری گاردین ۲۰ گجت محبوب سال ۲۰۱۸ را معرفی كرده است كه در این خبر به معرفی ۴ گجت پرداخته ایم.
اسپیكر هوشمند "سنس وان های ادیشن"(Sonos One، Hay edition)


شركت آمریكایی تولیدكننده لوازم الكترونیكی مصرفی "سنس" امسال از اسپیكر هوشمند خود رونمایی نمود. این اسپیكر هوشمند "سنس وان های ادیشن"(Sonos One، Hay edition) نام دارد و قادر به اتصال به "الكسا" دستیار صوتی آمازون هم است. به قول گاردین این اسپیكر هوشمندترین اسپیكر مجهز به فناوری متمركز بر موسیقی در سراسر جهان است. اسپیكر هوشمند "سنس وان های ادیشن" در پنج رنگ مختلف و با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می گردد.
هدست هوشمند "WH-1000XM3" سونی



شركت ژاپنی سونی امسال همانند سال های گذشته در حوزه فناوری می درخشید. سونی در سال 2018 هدست هایی به نام"WH-1000XM3" را روانه بازار كرد. هدست های مذكور فوق العاده سبك و راحت هستند. از خصوصیت های این هدست ها می توان به این اشاره نمود هنگامی كه كاربر از آن استفاده می نماید كاملا صداهای اطراف آن مسدود می گردد. هدست "WH-1000XM3" از كنترل تطبیقی صدا استفاده می نماید تا كاربر هیچ صدایی از محیط اطرافش را نشنود. این محصول با قیمت 330 دلار عضه می گردد.
زنگ در هوشمند "نست هِلو"(Nest Hello)


اگر افراد به دنبال یك زنگ درب مجهز می گردند زنگ "نست هِلو" (Nest Hello) گزینه خوبی است. زنگ درب "نست هِلو" طراحی جذاب و متفاوتی دارد و می تواند با استفاده از فناوری تشخیص چهره فهرست افرادی كه به شما رجوع می كنند را ثبت كند و افراد را قادر می سازد تا هنگامیكه حتی خارج از خانه هستند با افرادی كه به آنها رجوع می كنند، صحبت كنند. به قول گاردین این زنگ كیفیت بالایی دارد و یك زنگ كاملا هوشمند است. زنگ "نست هِلو" با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می گردد.
هدست واقعیت مجازی "Oculus Go"


كمپانی آمریكایی "Oculus VR" امسال از آخرین هدست واقعیت مجازی خود به نام "Oculus Go" رونمایی نمود.
بر خلاف خیلی از هدست های پیشین كه این كمپانی توسعه داده، هدست مذكور نیازی به یك گوشی هوشمند یا یك كامپیوتر جهت استفاده از آن وجود ندارد. هنگامی كه كاربران هدست مذكور را بر روی چشمان خود قرار می دهند به صورت كاملا عجیب به یك دنیای دیگر وارد می شوند كه بسیار آنها را سرگرم می كند. این محصول با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می گردد.



1397/09/19
14:48:23
5.0 / 5
4514
تگهای خبر: پیشرفت , توسعه , تولید , جت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است