نوكیای 5 دوربینه سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر دارد

نوكیای 5 دوربینه سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر دارد به گزارش شاه بلاگ گویا گوشی جدید نوكیا موسوم ˮNokia 9 PureViewˮ كه چندی قبل اعلام گردید حاوی 5 دوربین خواهد بود، هنوز غافلگیری همراه خود دارد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، گوشی پنج دوربینه نوكیا به لطف درز اطلاعات، دیگر رمز و راز نیست و نشان داده است كه یكی از گوشیهای جذاب سال 2019 خواهد بود.

"ایوان بلاس" فاش كننده مشهور اخبار وسایل الكترونیكی، عكس ها و فیلم هایی از گوشی Android One كه حالا نوكیا 9 PureView نام دارد، ارسال كرده است، و فارغ از نحوه چینش لانه عنكبوتی دوربین های عقب، گویا باز هم شگفتی هایی در آستین دارد.

طبق این عكس و فیلم ها، گوشی جدید نوكیا از سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش بهره خواهد برد.

این گوشی از پردازنده Snapdragon 845 متعلق به مدلهای سال 2018 به جای 855 استفاده خواهد كرد، اما می توان انتظار رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، شارژ بی سیم و صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح 2K را داشت.

اینكه این تعداد دوربین در پس این گوشی به چه كار می آید، به نظر می آید ادامه سیر تكاملی چیزی باشد كه شما در دستگاه های PureView مانند لومیا 1020 دیدید.



این پنج دوربین در كنار هم كار می كنند تا جزئیات بسیار بیشتری از حد معمول استخراج كنند و نسبت به دیگر دوربین های گوشیهای هوشمند، نور 10 برابری را عرضه می دهد.

به احتمال بسیار زیاد شركت نوكیا این گوشی جدید خویش را در یكی از دو رویداد نمایشگاه CES در ماه پیش رو و و كنگره جهانی موبایل در ماه فوریه معرفی نماید تا توجه بیشتری را به خود جلب نماید.




1397/10/11
22:59:54
5.0 / 5
4355
تگهای خبر: جت , جهان , دستگاه , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است