نمایشگاه CES ۲۰۱۹

با این دوربین، نوزادان فیلم بردار می شوند

با این دوربین، نوزادان فیلم بردار می شوند به گزارش شاه بلاگ یك شركت فرانسوی دوربینی تولید كرده است كه با چسبیدن روی لباس كودك، از محیط اطراف فیلمبرداری می كند و لحظات شیرین نخستین حركات نوزادان را به ثبت می رساند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، یك استارتاپ فرانسوی به نام "Polaroid" با یك محصول خلاقانه در نمایشگاه "CES" حاضر شده است.
این شركت دوربینی به نام "Babeyes" تولید كرده است كه از منظر كودكان به فیلمبرداری از محیط می پردازد.
عملكرد دوربین بسیار ساده است. به صورتی كه این دوربین در ابتدا باید به لباس كودك بچسبد تا پس از آن فیلمبرداری را آغاز كند.
" Babeyes" با یك مرتبه شارژ می تواند به مدت ۲ ساعت از اطراف فیلمبرداری كند.
نرم افزار این دوربین هم به نحوی است كه طی ویدئو به دنبال چهره های افراد می گردد.


زمانی كه چهره های كمی توسط نرم افزار شناسایی شود، ویدئوها به كلیپ هایی تقسیم بندی می شوند كه می توان آنها را بر مبنای افرادی كه در كلیپ ظاهر شده اند، ترتیب بندی كرد.
"یوهان توبول" رئیس شركت "Polaroid" اظهار كرد، نرم افزار محصول می تواند كلیپ ها را بر مبنای احساسات بیان شده در تصویر دسته بندی كند.
با استفاده از این دوربین می توان احساسات پدر و مادر بعد از دیدن نخستین حركات فرزندشان را به ثبت رساند و این لحظات دلپذیر را از منظر كودك برای همیشه نگه داشت.
نكته زیبای ساخت این دوربین این است كه تمام افراد خانواده می توانند لحظات شیرینی را داشته باشند كه شاید به مرور زمان به فراموشی سپرده می گردد.



1397/10/21
22:01:13
5.0 / 5
4383
تگهای خبر: تولید , جت , دوربین , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است