رونمایی پاناسونیك از دوربین عكاسی با دقت ۱۸۷ مگاپیكسل

رونمایی پاناسونیك از دوربین عكاسی با دقت ۱۸۷ مگاپیكسل به گزارش شاه بلاگ پاناسونیك در عرصه تولید دوربین های عكاسی چندان شناخته شده نیست. اما با عرضه دو دوربین تازه به نام های لومیكس اس ۱ و اس ۱ آر نشان داده كه حرف هایی برای گفتن دارد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، دوربین Lumix S۱ با دقت ۲۴.۲ مگاپیكسل و سنسور CMOS در ابعاد ۳۵.۶ در ۲۳.۸ میلیمتر تولید شده است.
یكی از مزایای این دوربین در نظر گرفتن حالت عكاسی فوق دقیق برای آن است كه باعث می شود هشت عكس پیاپی با استفاده از سنسور لومیكس اس ۱ گرفته شده و تركیب این عكس ها، تصویری با كیفیت ۹۶ مگاپیكسل را به ارمغان آورد. پاناسونیك اعلام نموده كه می توان از این قابلیت برای تهیه تصاویری با كیفیت چشم گیر از مناظر مختلف بهره گرفت.
دوربین مورد اشاره برای فیلم برداری با دقت ۴K و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه هم قابل استفاده می باشد. البته می توان این نوع فیلم برداری را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هم انجام داد.
دوربین جدید دیگر پاناسونیك Lumix S۱R نام دارد كه دقت آن به ۴۷.۳ مگاپیكسل می رسد. در این دوربین هم از سنسور CMOS در ابعاد ۳۶ در ۲۴ میلیمتر استفاده شده است. دقت این دوربین در حال عكاسی فوق دقیق به رقم حیرت انگیز ۱۸۷ مگاپیكسل می رسد. فیلم برداری با دقت ۴K و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه برای این دوربین هم امكان دارد.
فناوری تثبیت تصویر، نمایشگر او – لد، بلوتوث ۴.۲، وای – فای ۸۰۲.۱۱ac برای انتقال سریع تصاویر با استفاده از اینترنت همچون دیگر قابلیت های این دوربین هاست كه قیمت آنها هنوز اعلام نشده است.

1397/11/13
15:04:28
5.0 / 5
4732
تگهای خبر: اینترنت , تولید , دوربین , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است