با كپسول سایوز؛

ماه آینده ۳ فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی می روند

ماه آینده ۳ فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی می روند شاه بلاگ: در ماه آینده میلادی ۳ فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی سفر می كنند. دو نفر از آنها قبلا قرار بود در ۱۱ اكتبر ۲۰۱۸ به ایستگاه فضایی بروند. اما به سبب اختلالی در موشك ماموریت لغو شد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از اسپیس، «نیك هاگو» و «كریستینا كوخ» دو فضانورد ناسا مشغول تدارك هستند تا ۳ هفته دیگر همراه همتای روس خود به ایستگاه فضایی بین المللی سفر كنند. یك كپسول سایوز این ۳ فضانورد را از مقر پرتاب در قزاقستان به آسمان می برد.
به هرحال این فضانوردان ۶ ماه آتی را در ایستگاه فضایی بین المللی ساكن خواهند بودند. هم اكنون آنها امتحانات نهایی مربوط به این ماموریت را تكمیل كرده اند. این امتحانات در حقیقت مجموعه ای از تست ها است كه تضمین كننده آمادگی فضانوردان برای سفر و بروز هرگونه اتفاق غیر منتظره طی آن است.
البته همه فضانوردان می دانند احتمال بروز وقایع غیر منتظره در سفرهای فضایی وجود دارد. اما «هاگو» و «آلكسی اوچینین» فضانورد روسیه در چنین وضعیتی گرفتار شده اند. آنها قرار بود همراه یك موشك سایوز در ۱۱ اكتبر۲۰۱۸ به ایستگاه فضایی بین المللی سفر كنند. اما اختلالی در موشك سبب لغو ماموریت شد. البته كپسول حامل آنها به سلامت در صحرا فرود آمد.
اكنون این دو فضانورد همراه «كوخ» در ۱۴ مارس به ایستگاه فضایی بین المللی سفر می كنند.

1397/12/06
14:28:00
5.0 / 5
4577
تگهای خبر: بین الملل , فضا , موشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است