تولد ۲ گوشی تاشوی دیگر از گلكسی فولد

تولد ۲ گوشی تاشوی دیگر از گلكسی فولد به گزارش شاه بلاگ شركت سامسونگ بعد از آنكه اخیرا نخستین گوشی تاشوی خویش را در ˮكنگره جهانی موبایلˮ معرفی نمود حالا می خواهد بزودی دو گوشی تاشو دیگر هم روانه بازار كند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، اگر به دلایلی فكر می كنید كه دستگاه انعطاف پذیر سامسونگ موسوم به "گلكسی فولد"(Galaxy Fold) یك تلاش از روی سرگرمی و عقب نماندن از رقبا بوده است در اشتباه هستید.
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع نامشخص گفته است كه شركت سامسونگ هم اكنون بر روی یك جفت گوشی هوشمند تاشوی دیگر كار می كند كه یكی برخلاف گلكسی فولد وقتی تا شود هر دو طرف كاملاً برهم منطبق می شوند و فاصله ای بین شان نمی افتد و دیگری هم درست مانند گوشی تاشوی شركت هوآوی موسوم به "میتX"(Mate X) است.
شایعات می گویند كه دستگاه اول اواخر امسال یا اوایل سال آینده وارد بازار می شود و مدل دوم به دنبال آن عرضه خواهد شد.
همینطور گفته می شود كه سامسونگ فناوری تاشوی خویش را به دیگر تولیدكنندگان همچون اپل و گوگل پیشنهاد داده است و امیدوار است كه بتواند از فروش این فناوری به دیگر شركت ها درآمدزایی كند.
با این وجود پیش بینی بازار تقاضای این نوع دستگاه ها با عنایت به قیمت بالایی كه دارند، دشوار است. درست چیزی كه در مورد سری نوت سامسونگ صورت گرفت و این سری راه را برای عرضه گوشیهای بزرگ باز كرد.
حالا هم سامسونگ امیدوار است بار دیگر بتواند با این فناوری به بازار جهانی موبایل رونق تازه ای ببخشد.
شایعه جذاب دیگری كه مطرح گردیده است این است كه سامسونگ می خواهد نمایشگرهای گوشیهای تاشوی خویش را مجانی تعویض كند، چون كه این گوشیها بعد از بیشتر از ۱۰ هزار بار تا شدن احتمالاً گرفتار چین خوردگی قابل مشاهده می شوند.
اما شركت های تولید كننده موبایل به هر حال باید به فكر این معضل باشند تا بتوانند این محدودیت را رفع كنند و اگر نه كاربران این گوشیها باید برای تعویض نمایشگرهای خود متحمل هزینه سنگینی شوند.



1397/12/15
22:14:24
5.0 / 5
4505
تگهای خبر: تولید , جت , جهان , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است