تلویزیون آمازون فایر نیازی به تایپ رمز وای-فای ندارد

تلویزیون آمازون فایر نیازی به تایپ رمز وای-فای ندارد به گزارش شاه بلاگ تلویزیون یا همان دستگاه پخش آنلاین شركت آمازون موسوم به ˮآمازون فایرˮ(Amazon Fire) دیگر نیازی به وارد كردن رمز شبكه وای-فای برای اتصال به اینترنت ندارد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، معمولاً تنظیم و راه اندازی دستگاه های پخش آنلاین یك كار تكراری و اعصاب خرد كن است و بدتر از همه ضرورت وارد كردن هر باره رمز عبور شبكه وای-فای است.
حالا آمازون دیگر این زحمت را از دوش كاربران برداشته است و می توان بدون وارد كردن هرباره رمز عبور وای-فای دستگاه را به اینترنت متصل كرد.
شركت آمازون اخیرا یك به روزرسانی برای دستگاه پخش آنلاین خود یا همان تلویزیون "آمازون فایر" منتشر نموده است كه از خصوصیت تنظیم ساده كه در بلندگوهای جدید Echo و Plug Smart هم مشاهده می شود، بهره برده است و می توان هر دستگاهی را كه به یك شبكه وای-فای وابسته هستند بدون نیاز به وارد كردن هرباره رمز عبور به اینترنت متصل كرد.
بدین ترتیب اگر شما گزینه به خاطر سپردن رمز عبور وای-فای را در حساب آمازون خود انتخاب كنید، دستگاه شما به محض دریافت موج وای-فای شبكه شما را شناسایی می كند و به صورت خودكار به اینترنت متصل می شود.
در حالیكه این به روزرسانی برای دستگاه های جدید "آمازون فایر" عرضه شده است اما دستگاه های فعلی هم می توانند آنرا نصب و از آن استفاده كنند.
ازاین رو از این پس با دارا بودن تنها یك پسورد در حساب كاربری آمازون می توان همه دستگاه های واقع در محدوده یك شبكه وای-فای را بدون نیاز به وارد كردن هرباره پسورد به اینترنت متصل كرد.



1397/12/20
14:37:01
5.0 / 5
4167
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , جت , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است