برگزاری مسابقه ملی واسط مغز و رایانه

برگزاری مسابقه ملی واسط مغز و رایانه به گزارش شاه بلاگ آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز نخستین مسابقه ملی واسط مغز و رایانه (BCI) با محوریت پردازش سیگنال های مغزی (EEG) را برگزار می نماید.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسابقه ملی واسط مغز و رایانه با محوریت پردازش سیگنال های مغزی (EEG) و با تاكید بر كاربرد امواج ثبت شده از روی سر، در توانبخشی افراد دارای معلولیت برگزار می گردد. همینطور ثبت نام در مسابقه از ۲۰ آبان ماه سال جاری آغاز شده است.
در این راستا علاقه مندان می توانند به صورت گروه های ۲ الی ۵ نفره در این مسابقه ثبت نام كرده و اعضای گروه خویش را مشخص كنند.
گروه ها بعد از دانلود سوال مسابقه از وبسایت آزمایشگاه و آنالیز و پاسخ به سوالات، نتایج حاصل را با استفاده از ایمیل اعلام شده ارسال خواهند كرد.
پس از بررسی نتایج ارسال شده توسط كمیته داوری، از میان افرادی كه پاسخ كامل تر و صحیح تری را ارسال كرده اند برای مرحله دوم مسابقه كه به صورت حضوری در محل آزمایشگاه برگزار می شود دعوت به عمل می آید.
داوری این مسابقه را اساتید برجسته ای از دانشگاه های تراز اول كشور برعهده خواهند داشت. در پایان، به سه گروه برتر جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
 

1396/08/27
22:15:48
5.0 / 5
4780
تگهای خبر: فناوری , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است