پس از حادثه ای كه خبرساز شد؛

تسلا در مورد انفجار خودرویش در چین تحقیق می كند

تسلا در مورد انفجار خودرویش در چین تحقیق می كند به گزارش شاه بلاگ شركت آمریكایی تسلا سازنده خودروهای برقی از اعزام گروهی به چین برای تحقیق در مورد انفجار ناگهانی یك خودروی پارك شده ساخت این شركت اطلاع داده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از آسین ایج، از روز گذشته ویدئویی در شبكه های اجتماعی چینی دست به دست می شود كه نشان داده است یك خودروی برقی پارك شده مدل اس تسلا بدون دلیل خاصی منفجر شده و آتش می گیرد. این ویدئو به صورت گسترده در سایت Weibo به اشتراك گذارده شده كه مشابه سایت توئیتر است. هشتگ هایی با عنوان آتش گرفتن خود به خودی تسلا هم در این زمینه به كار گرفته شده است.
در این ویدئو ابتدا دودی از این خودرو متصاعد و سپس خودرو منفجر شده و آتش می گیرد و شعله های آن به هوا می رود. این واقعه سبب صدمه دیدن خودروهای اطراف هم می شود. ظاهراً این حادثه در شانگهای رخ داده، ولی سندیت و صحت این ویدئو توسط منابع مستقل تأیید نشده است. هنوز معلوم نیست كسی در این سانحه صدمه دیده است یا خیر. تسلا در كوشش برای ساخت یك كارخانه تولید خودروهای برقی در شانگهای است تا خودروهای مدل ۳ خویش را در آن عرضه نماید. اما رخدادهایی از این دست و هم جنگ تجاری چین و آمریكا امكان دارد مانع از تحقق این هدف شود.

1398/02/02
22:19:55
5.0 / 5
4381
تگهای خبر: تولید , جت , خودرو , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است