نخستین فروشگاه بدون متصدی

نخستین فروشگاه بدون متصدی به گزارش شاه بلاگ یكی از فروشگاه های بزرگ انگلیس تمهیدی اندیشیده است كه دیگر نیاز به ایستگاه های كنترل اجناس خریداری شده نیست و وقت مشتریان دیگر در صف تلف نخواهد شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، به نظر می آید تعداد روزهایی كه بریتانیایی ها مجبور به ایستادن در صف فروشگاه های زنجیره ای هستند روبه اتمام است! چون كه فروشگاه های زنجیره ای "سینزبریز"(Sainsbury's) اولین فروشگاه بدون صف و اپراتور را راه اندازی كرده است.
این طرح در ۸ فروشگاه به راه افتاده است و مشتریان در این فروشگاه ها كه در لندن واقع است می توانند باركد چاپ شده روی اجناس را با تلفن همراه خود اسكن كنند و مبلغ خریدهای خویش را از راه گوشیهای هوشمند خود پرداخت نمایند و دیگر نیازی به ایستادن در صف برای اسكن باركد اجناس توسط متصدی ۸ نیست.
این كار قبلاً توسط آمازون در فروشگاه "آمازون گو"(Amazon Go) انجام شده است.
در فروشگاه سینزبریز مشتریان فقط آنچه را كه می خواهند انتخاب می كنند و مجموعه ای از حسگرها و دوربین ها اطمینان حاصل می كنند كه وقتی اجناس از فروشگاه خارج می شوند، بهای آنها پرداخت شده باشد.
این طرح با استفاده از تكنولوژی SmartShop Scan و Pay & Go عملی شده است كه هم اكنون در هشت فروشگاه در سراسر لندن اجرا می شود.
با این وجود مشتریان در این فروشگاه ها هنوز هم می توانند خرید خویش را با پرداخت عادی و اسكن اجناس توسط متصدی انجام دهند.
فروشگاه سینزبریز تلاش می كند تا این روش جدید را برای همه فروشگاه های خود عملی كند و بر روش سنتی خرید آخر دهد.




1398/02/11
13:39:46
5.0 / 5
4967
تگهای خبر: تكنولوژی , جت , دوربین , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است