ابداع برانكاردی كه ویلچر می شودبعلاوهفیلم

ابداع برانكاردی كه ویلچر می شودبعلاوهفیلم به گزارش شاه بلاگ یك شركت طراحی هلندی با همكاری یك شركت تجهیزات پزشكی یك برانكارد جدید ساخته است كه قابلیت تبدیل به یك ویلچر را دارد و پیشنهاد كرده است كه اورژانس از این پس برای رفاه حال بیماران از این برانكاردها استفاده نماید.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، شركت طراحی هلندی موسوم به "استودیو روتور"(Studio Rotor) با یك شركت استارتاپی به نام "رتر هلفر مدیكال"(Retter Helfer Medical) در حال كار بر روی یك برانكارد سبك وزن برای پرسنل اورژانس و آمبولانس است.
این برانكارد با نام "مولتی اسكوپ پرو"(Multi Scoop Pro) دارای یك مكانیسم اختراعی است كه در عرض چند ثانیه از حالت برانكارد به صندلی چرخ دار تبدیل می شود.


شركت "استودیو روتور" در تحقیقات خود متوجه شد كه برانكاردهای سنتی هم اكنون با برانكاردهای برقی جدید جایگزین شده اند كه وزنی معادل ۶۰ كیلوگرم یا بیشتر دارند. این میزان از سنگینی كار پرسنل اورژانس را سخت می كند.
این تحقیق همینطور نشان داد كه تقریباً تمام آمبولانس ها هنوز یك برانكارد سنتی دارند كه برای بلند كردن بیمار از روی زمین از آنها استفاده می شود.


بنابراین طراحان به فكر اختراع یك برانكار سبك وزن افتادند كه قابلیت تبدیل به صندلی چرخ دار را هم داشته باشد.
امدادگران می توانند در هنگام نیاز از آن برای بعنوان صندلی چرخ دار استفاده كنند و یا در صورت ضرورت آنرا برای حمل بیمار به یك برانكارد تبدیل كنند.


جالب اینجاست كه این برانكارد تنها حدود ۱۰ كیلوگرم وزن دارد و از دو بخش تشكیل شده است. با نگه داشتن قفل مخصوص روی بدنه این برانكار می توان آنرا به ویلچر تبدیل كرد و چرخ ها را از غلاف خود خارج كرد تا صندلی چرخ دار تكمیل شود.


سپس باردیگر می توان با نگاه داشتن قفل، آنرا به حالت برانكارد برگرداند و چرخ ها را در غلاف خود قرار داد.
این شركت ها در حال كار بر روی نمونه اولیه این دستگاه هستند و احتمالاً تا آخر سال ۲۰۱۹ آماده تولید و عرضه خواهد بود.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی كند.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4


منبع:

1398/03/04
21:49:45
5.0 / 5
4481
تگهای خبر: تولید , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است