تولید خودروی برقی قدرتمند برای مسابقه در بیراهه ها

تولید خودروی برقی قدرتمند برای مسابقه در بیراهه ها شاه بلاگ: فناوری مورد استفاده در تولید خودرو های برقی تا بدان حد پیشرفت كرده كه از آن می توان برای ساخت خودرو های قدرتمند مسابقه ای به منظور حركت در بیراهه ها استفاده نمود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، خودروی جدیدی كه به همین دلیل تولید شده Odyssey ۲۱ نام داشته و توسط شركت Spark Racing Technology تولید شده است. این خودرو دارای موتوری با قدرت ۵۵۰ اسب بخار و تایرهای بزرگ ۳۷ اینچی است. امكان انتقال قدرت به هر چهار چرخ خودروی مورد اشاره وجود دارد. این خودرو كه از انعطاف زیادی برای گذر از موانع مختلف برخوردار است، از بدنه آهنی تقویت شده با فلز نایوبیوم برخوردار بوده و طول آن به ۴.۴ متر می رسد. گشتاور این خودرو برابر با ۹۲۱ نیوتون متر بوده و شتاب صفر تا صد آن به ۴.۵ ثانیه می رسد.
ادیسه ۲۱ در شیب های تند قادر به حفظ تعادل خود است و دو نوع تایرهای زمستانی و تابستانی برای آن طراحی شده كه هر یك در شرایط آب و هوایی مختلف به حفظ تعادل و شتاب خودرو و نیز پایداری آن كمك می كنند. یكی دیگر از مزایای این خودروی ۱۶۵۰ كیلوگرمی ارتفاع قابل تنظیم آن است كه موجب می شود بتوان آنرا برای مسابقه در شرایط مختلف به شیوه های مناسبی آماده كرد. حداكثر سرعت این خودرو ۲۰۰ كیلومتر در ساعت است. عرضه رسمی این خودرو به بازار در اواسط سال ۲۰۲۰ شروع می شود.


منبع:

1398/04/18
13:26:32
5.0 / 5
4880
تگهای خبر: پیشرفت , تولید , خودرو , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است