خبر خوش برای طرفداران بازی و واقعیت مجازی

پردازنده اسنپ دراگون 855 پلاس ارائه شد

پردازنده اسنپ دراگون 855 پلاس ارائه شد به گزارش شاه بلاگ شركت كوالكام كه از بزرگترین سازندگان پردازنده در جهان است از پردازنده جدید خود موسوم به اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس رونمایی نمود كه به طوراختصاصی برای بازی های كامپیوتری و پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی ساخته شده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شركت كوالكام(Qualcomm) به رسم هر سال، پردازنده موبایل پرچمدار خویش را به روزرسانی كرد و این می تواند خبر خوبی برای طرفداران گوشیهای اندرویدی باشد.
این شركت بزرگ سازنده تراشه، پردازنده "اسنپ دراگون 855 پلاس"(Snapdragon 855 Plus) را معرفی كرده است كه عملكرد مدل قبلی خود یعنی "اسنپ دراگون ۸۵۵" را فوق العاده بهبود می بخشد.
سی پی یو هشت هسته ای "كریو 485"(Kryo 485) این پردازنده حالا به جای ۲.۸۴ گیگاهرتز تا ۲.۹۶ گیگاهرتز عمل می كند و گرافیك "آدرنو 640"(Adreno 640) در آن ۱۵ درصد افزایش سرعت را عرضه می دهد.
این ها جهش های فوق العاده ای به نظر نمی رسند اما كوالكام تعهد كرده است كه این پردازنده برای انجام بازی های سنگین ایده آل است، جایی كه عملكرد GPU مهم تر از اعداد اعلامی است.
این تغییرات همینطور "۸۵۵ پلاس" را برای تجربه واقعیت مجازی(VR)، واقعیت افزوده(AR) و هوش مصنوعی(AI) مفید كاربردی می كند.
البته این پردازنده یك تراشه رویایی برای 5G نیست، چون كه مودم داخلی آن نمی تواند بیشتر از LTE را اداره كند، ازاین رو دستگاه های 5G هنوز احتیاج به یك مودم X50 جداگانه برای رسیدن به سرعت نسل بعدی شبكه سلولی دارند.
گویا احتیاج به انتظار زیادی برای عرضه "۸۵۵ پلاس" نیست. كوالكام انتظار دارد كه دستگاه های جدید با این پردازنده در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه شوند.



1398/04/25
15:22:10
5.0 / 5
4971
تگهای خبر: اندروید , تراشه , جت , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است