نمایشگر هوشمند گوگل ۲ ماه دیگر به بازار می آید

نمایشگر هوشمند گوگل ۲ ماه دیگر به بازار می آید به گزارش شاه بلاگ گوگل می خواهد نمایشگر خانگی هوشمند خویش را تا دو ماه دیگر به بازار عرضه نماید.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از تك كرانچ، گوگل می خواهد اولین ابزار هوشمند خانگی خویش را كه به یك دوربین آنبرد مجهز است، تا دو ماه دیگر به بازار عرضه نماید.
این شركت، امروز در به روزرسانی یكی از صفحه های مجازی خود، جزئیاتی در مورد نمایشگر هوشمند خود موسوم به "نست هاب مكس"(Nest Hub Max) منتشر نمود. گوگل در این صفحه، تاریخ عرضه نمایشگر خویش را ۹ سپتامبر و قیمت آنرا ۲۲۹ دلار ذكر كرده است.
نست هاب یك نمایشگر ۱۰ اینچی دارد و نسبت به هوم هاب، بسیار بزرگتر است. رنگ این نمایشگر، سفید است تا كاربر احساس كند كه به یك صفحه كاغذی نگاه می كند.
كاربران می توانند با كمك نست هاب، ویدئوهای مورد علاقه خویش را ببینند، تلویزیون تماشا كنند و به كنترل گجت های خانگی خود بپردازند.


نست هاب مكس نسبت به نمایشگر هوشمند پیشین گوگل یعنی "گوگل هوم هاب"(Google Home Hub)، خصوصیت های جدیدتری دارد. این نمایشگر، یك دوربین آنبرد دارد كه می تواند علاوه بر برقراری امكان تماس تصویری، مانند یك دوربین امنیتی عمل كند.
یكی از خصوصیت های متفاوت هوم هاب، نداشتن دوربین بود و همین ویژگی، آنرا به انتخابی مناسب برای افرادی تبدیل كرد كه نگران حریم شخصی خود هستند اما گوگل می خواهد با مجهز كردن نست هاب به دوربین، كاربران را نسبت به استفاده از آن قانع كند.



1398/05/03
11:16:42
5.0 / 5
4839
تگهای خبر: جت , دوربین , گوگل , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است