همكاری هوآوی و گوگل برای ساخت اسپیكر هوشمند

همكاری هوآوی و گوگل برای ساخت اسپیكر هوشمند شاه بلاگ: دو شركت بزرگ فناوری ˮهوآویˮ و ˮگوگلˮ قصد دارند برای ساخت اسپیكرهای هوشمند با یكدیگر همكاری كنند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از فیوچریسم، شركت فناوری "هوآوی"(Huawei) كه در زمینه شبكه های كامپیوتری و ارتباطات فعالیت می كند، پروژه های جدید بسیاری را در دست دارد. این شركت، در یكی از پروژه های جدید خود، با گوگل همكاری می كند تا یك اسپیكر هوشمند عرضه نماید.
یكی از كارمندان هوآوی در مصاحبه خود، اطلاعاتی در مورد این همكاری عرضه كرده است. هوآوی قبل از این در نظر داشت تا با دیگر شركت های بزرگ فناوری برای ساخت اسپیكر هوشمند همكاری كند اما همكاری این شركت با گوگل، تحت تاثیر سیاست های دولت آمریكا قرار گرفت. هوآوی در نظر داشت در ماه سپتامبر از اسپیكر خود در نمایشگاه تجاری "IFA" رونمایی كند و آنرا به صورت جهانی به فروش برساند اما با محدودیت های تجاری ترامپ در مورد این شركت، این برنامه نافرجام ماند.
این دو شركت، حداقل یك سال را به ساخت این اسپیكر هوشمند اختصاص داده اند كه مبتنی بر دستیار صوتی گوگل است تا بتواند دستورات كاربر را بشنود و اجرا نماید. گزارش ها حاكی از این هستند كه این دو شركت بزرگ فناوری، در مورد به كار گرفتن استاندارد "اندروید اوتو"(Android Auto) گوگل در تلفن های همراه هوآوی نیز صحبت هایی داشته اند.
هوآوی و گوگل هنوز هیچ اظهار نظری در مورد این گزارش نداشته اند.




منبع:

1398/05/08
22:10:17
5.0 / 5
4771
تگهای خبر: اندروید , جهان , فناوری , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است