مرفی مدل جدید گوشی هواوی

مرفی مدل جدید گوشی هواوی به گزارش شاه بلاگ هواوی نسخه كوچك‌تر Enjoy 7 Plus را معرفی كرد كه سخت‌افزار نسبتا ضعیف‌تری داشته و Enjoy 7 نام گرفته است.


هواوی از آخرین گوشی هوشمند اقتصادی خود در كشور چین رونمایی كرد كه Enjoy 7 نام دارد. این گوشی هنوز قابل خریداری نیست اما قیمت فروش آن 162 دلار خواهد بود. رنگ‌های مختلفی برای آن عرضه می‌شود از جمله قرمز، مشكی، آبی، طلایی و صورتی. ظاهر این اسمارت فون شبیه به محصولاتی چون وان پلاس 5 و اوپو R11 است با این تفاوت كه اسكنر اثرانگشت آن در پنل پشتی جای گرفته است.
 
هواوی Enjoy 7 مشخصات قابل قبولی دارد. نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و شیشه 2.5D، پردازنده اسنپدراگون 425، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از ویژگی‌های آن هستند. هواوی نسخه‌ای هم با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت رم معرفی كرده كه البته قیمت آن هنوز مشخص نیست. دوربین اصلی 13 مگاپیكسلی است و از تكنولوژی فوكوس خودكار با تشخیص فاز (PDAF) به همراه فلاش LED بهره می‌برد. دوربین سلفی هم 5 مگاپیكسلی است و مطابق معمول در حاشیه بالای گوشی قرار گرفته است.
 
باتری هواوی Enjoy 7، ظرفیت 3200 میلی آمپری دارد و از تكنولوژی به نام Smart Electricity 5.0 بهره می‌برد كه سرعت تخلیه شارژ باتری را كاهش می‌دهد. اسكنر اثرانگشت یاد شده باز كردن قفل گوشی را در 0.2 ثانیه میسر می‌كند. از دیگر ویژگی‌های آن هم تكنولوژی است كه هواوی آن را Ultra Memory می‌نامد و عملكرد آن به شكلی است كه حافظه بكگراند را فشرده می‌كند تا كاربر تجربه بهتر و روان‌تری از هواوی Enjoy 7 داشته باشد.
 
هواوی Enjoy 7 نسخه كوچك‌تر از هواوی Enjoy 7 Plus است كه چند ماه قبل معرفی شد و البته ویژگی‌های سخت‌افزاری بهتری داشت. پردازنده به كار رفته در هواوی Enjoy 7 Plus از نوع اسنپدراگون 435 است كه با 4 گیگابایت رم همراه شده و دوربین بهتری هم دارد. البته در بخش طراحی هم تفاوت‌های چشمگیری میان این دو گوشی هوشمند وجود دارد كه یكی از آنها محل قرارگیری دوربین اصلی است.
1396/04/22
23:41:52
5.0 / 5
5025
تگهای خبر: هواوی , گوشی هوشمند , اندروید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است