تولید ژل نانویی ضدتبخال و زگیل با قابلیت ضد میكروبی

تولید ژل نانویی ضدتبخال و زگیل با قابلیت ضد میكروبی به گزارش شاه بلاگ یك شركت دانش بنیان موفق به تولید ژل نانویی ضدتبخال و زگیل شد و گواهینامه نانو مقیاس آنرا از جانب ستاد توسعه فناوری نانو دریافت كرد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، محصول نانویی جدید یك شركت دانش بنیان بعنوان یك محصول ترمیمی بر پایه نانونقره بوده كه قابلیت ضدمیكروبی بسیار قوی دارد و برای درمان زخم های ناشی از پمفیگوس ولگاریس، تبخال و زگیل قابل استفاده می باشد.
ژل زخم حاوی نانوذرات نقره برای درمان پمفیگوس (نوعی تاول و ضایعات پوستی)، زگیل و تبخال موفق به دریافت گواهی نانومقیاس شد.
از مزایای این ژل می توان به سهولت استفاده برای تسریع درمان زخم، تبخال و انواع زگیل ها در تمامی نقاط بدن اشاره نمود، به صورتی كه جهت استفاده از آن احتیاج به آموزش و تخصص خاصی نبوده و به صورت خانگی قابل استفاده می باشد.
همچنین این ژل غیرسمی بوده و فاقد مواد حساسیت زا است ازاین رو برای كسانی كه نسبت به مواد شیمیایی یا برخی داروها حساسیت دارند، مناسب می باشد. این ژل بدون رنگ و بو بوده و در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار، هنگام استفاده سوزش ندارد.
این ژل فاقد الكل و كورتیكواستروئید بوده و روی پوست خشكی ایجاد نمی كند ازاین رو فاقد مشكلات متداولی است كه بر اثر استفاده از ژل های آنتی باكتریال به وجود می آید.

1398/05/23
14:50:37
5.0 / 5
4802
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است