توسط الون ماسك؛

تصاویری از نمونه اولیه استارشیپ منتشر گردید

تصاویری از نمونه اولیه استارشیپ منتشر گردید شاه بلاگ: الون ماسك تصاویری از مراحل آماده سازی نمونه اولیه موشك استارشیپ را منتشر نموده است. این نمونه اولیه در ماه اكتبر آزمایش می شود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از اسپیس، نمونه اولیه موشك استارشیپ چیزی بیشتر از یك طرح اولیه است. الون ماسك مدیر ارشد اجرایی اسپیس ایكس با انتشار تصاویری نشان داد این موشك آزمایشی در حال ساخت است. در یكی از تصاویر سرهم بندی یك نمونه اولیه استارشیپ(Starship Mk۱) در واحد جنوب تگزاس (مقر بوكاچیكا) دیده می شود. در پس زمینه تصویر نیز ساختمانی حاوی قطعات و تجهیزات مختلف دیده می شود. این در شرایطی است كه اسپیس ایكس می خواهد نسخه دوم استارشیپ(StarshipMk۲) را نیز بسازد. در تصویر دیگر كلوزآپی از یك بخش حلقه ای شكل از بدنه موشك دیده می شود.
نسخه های اولیه Mk۱ و Mk۲ در حقیقت ادامه آزمایش های استارهاپر هستند كه ماه گذشته با موفقیت انجام شدند. البته استارهاپر با یك موتور رپتور كار می كرد و طی آزمایش به ارتفاع چندصدفوتی زمین رفت. اما Mk۱ و Mk۲ حداقل مجهز به ۳ موتور رپتور خواهند بود و به ارتفاع بالاتری می روند. اسپیس ایكس می خواهد در آزمایش استارشیپ آنرا به ارتفاع ۲۰ كیلومتری بفرستد. این آزمایش در ماه اكتبر انجام می شود.


منبع:

1398/06/27
22:24:52
5.0 / 5
4908
تگهای خبر: موشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است