توسط شبكه نوآوری صورت می گیرد؛

عرضه تسهیلات سربازی به برترینهای آزمون استخدامی شركتهای فناور

عرضه تسهیلات سربازی به برترینهای آزمون استخدامی شركتهای فناور به گزارش شاه بلاگ مدیر شبكه نوآوری پارك فناوری پردیس با اشاره به اینكه تابحال به ۱۵۰۰ شركت خدمات عرضه كرده ایم، اظهار داشت: این شبكه در زمینه عرضه تسهیلات به برگزیده های آزمون استخدامی شركتهای فناور برنامه دارد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر، محمدمهدی جهان بزرگی مدیر شبكه نوآوری پارك فناوری پردیس امروز در نشست آغاز بهره برداری از سامانه تامین نیروی انسانی برای شركت های دانش بنیان، خلاق و فناور توسط شبكه نوآوری كه در محل كارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار داشت: این شبكه از سال ۱۳۸۵ در جهت توسعه ایجاد مدیریت و توزیع شبكه ای از زیست بوم نوآوری شروع به كار كرده است.
وی با اشاره به اینكه به هم رسانی، هم افزایی، توسعه تعاملات، ایجاد ارتباطات خلاق و ایجاد بازار از وظایف شبكه نوآوری به حساب می آید، اظهار داشت: این شبكه در زیست بوم نوآوری با هدف ارتقا سهم اقتصاد دانشی كشور فعالیت می كند.
جهان بزرگی با اشاره به عناصر زیست بوم فناوری و نوآوری در شبكه نوآوری اظهار داشت: شركت های دانش بنیان، شركت های خلاق، فناور، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، دستگاه های دولتی، واحدهای تحقیق و توسعه، استعدادهای برتر، نخبگان، دانشجویان، نوآوران و... از عناصر شبكه نوآوری پارك پردیس هستند.
مدیر شبكه نوآوری پارك فناوری پردیس با اشاره به اینكه مقرر است عنوان شبكه نوآوری به شبكه فناوری و نوآوری تغییر یابد، اظهار داشت: این شبكه وظیفه به هم رسانی اعضای شبكه را دارد.
ظرفیت عرضه خدمات به ۱۰ هزار شركت بر پایه دانش
جهان بزرگی با تاكید بر اینكه هم اكنون ۱۰ هزار شركت دانش بنیان و خلاق و شركت هایی در پارك های علم و فناوری مشغول كسب و كار هستند، اظهار داشت: این شبكه ظرفیت عرضه خدمات به این شركت ها را دارد.
وی با اشاره به اینكه تابحال ۱۵۰۰ شركت خلاق و فناور توانسته اند از خدمات شبكه نوآوری بهره ببرند، اظهار داشت: تمام خدماتی كه به شركت ها عرضه می شود به همت مدیریت بخش خصوصی است.
جهان بزرگی تصریح كرد: در این شبكه مدل نوآوری در حوزه مدیریت دولت بوجود آمده كه شركت های خصوصی وارد فضای عرضه خدمت شوند.
وی افزود: مأموریت شبكه ایجاد امكانات و حمایت ها، ایجاد بازار كار در حوزه زیست بوم نوآوری به واسطه بخش خصوصی است.
مدیر شبكه نوآوری پارك فناوری پردیس اضافه كرد: در این عرصه یكی از جدیدترین مسائلی كه اعضای شبكه نوآوری با آن دست و پنجه نرم می كنند تامین سرمایه انسانی كارآمد در شركت های دانش بنیان است.
وی با اشاره به اینكه همه فضاهای كسب و كار همواره گرفتار فراز و فرودهایی می شود اظهار داشت: سازماندهی سرمایه های انسانی در حوزه شركت های دانش بنیان حدودا موضوعی همیشگی است، ازاین رو با عنایت به این نیاز اساسی سامانه فنی نیروهای انسانی ویژه شركت های دانش بنیان و فناور شروع به كار كرده است؛ سامانه توسط شبكه نوآوری و به همت یكی از شركت های دانش بنیان طراحی و تدوین شده است.
به گفته وی این سامانه می تواند شروع خوب و ارزشمندی در حوزه تامین سرمایه های انسانی و شركت های دانش بنیان باشد و فضای مناسبی را برای افراد جویای كار در شبكه نوآوری فراهم می آورد.
مدیر شبكه نوآوری پارك فناوری پردیس تصریح كرد: شبكه نوآوری برای افرادی كه در آزمون استخدامی شركتهای شركت می كنند و حائز رتبه می شوند مزایایی در نظر می گیرد. یكی از این مزایا امكان استفاده از امریه و پروژه جایگزین سربازی است.
به گفته او همینطور افراد برجسته می توانند عضو شبكه نوآوری شوند و از خدمات شبكه به خوبی استفاده كنند.
جهان بزرگی تصریح كرد: همینطور افراد برگزیده آزمون استخدامی می توانند در فضاهایی قرار بگیرند كه كار اشتراكی زیر نظر شبكه نوآوری داشته باشند.

1398/07/06
22:57:19
5.0 / 5
4361
تگهای خبر: پژوهش , توسعه , جهان , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است