قابلیت های جالب مفهومی خودران خودروساز آلمانی

قابلیت های جالب مفهومی خودران خودروساز آلمانی شاه بلاگ: شركت آلمانی ˮای. دی. اِی. جیˮ(EDAG) كه در ˮنمایشگاه بین المللی خودرو فرانكفورتˮ از مفهومی خودران خود رونمایی كرده بود حالا اعلام نموده است این خودرو می تواند تمام روز در شهر كار كند و به سؤالات شهروندان پاسخ دهد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، شركت "EDAG" دارای سابقه طولانی در معرفی خودرو های مفهومی مانند خودرو های سبك ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی است اما این شركت در "نمایشگاه بین المللی خودرو فرانكفورت" امسال از خودروی مفهومی مستقل و هوشمندی رونمایی نمود كه به راحتی با ماژول های مختلف جفت می شود تا بتواند وظایف مختلفی را در شهر انجام دهد و علاوه بر موارد مذكور به سوالات شهروندان نیز پاسخ می دهد. این خودرو هوشمند كه "سیتی بوت"(CityBot) نام دارد می تواند بگوید: سلام من سیتی بوت هستم و از فناوری هوشمندی برخوردارم و خوشحال می شوم كه به سوالات شما پاسخ دهم.




این خودرو مفهمومی هوشمند طی مكالمه ای كه در این نمایشگاه با خبرنگار پایگاه گیزمگ داشت اظهار داشت: من در شهر گشت میزنم تا ببینم می توانم چكار كنم برای مثال من ابزاری دست مانند دارم كه در بسیاری مواقع به كمك من می آید.
این خودرو با داشتن این دست ها به راحتی می تواند زباله هایی را كه روی زمین افتاده را جمع آوری كرده و درون سطل زباله بیاندازد و یا برگ های افتاده بر زمین را جمع آوری كند. در قسمت جلوی این خودرو نمایشگر مجهز به دوربینی تعبیه شده است كه نقش به سزایی در حركت و انجام كارهایش دارد.
این خورو به سبب جذابیت ظاهری همه افراد را جذب خود می كند. این خودرو شش چرخ قابلیت های بسیار زیادی دارد و می تواند علاوه بر انجام كارهای مذكور بار با وزن مشخص و یك مسافر را نیز جا به جا كند.




شركت EDAG بر این باور است این خودرو نه تنها می تواند جایگزین اتومبیل های شخصی شود بلكه می تواند جایگزین خوبی برای ون های تحویل بسته، كامیون های مدیریت پسماند و موارد دیگر باشد. علاوه بر آن با ورود این خودرو به شهر و جایگزین كردن آن با حدود 80 درصد وسایل نقلیه جاده، مشكل ترافیك هم تا حدودی حل می شود و شهر تمیزتر خواهد شد.




منبع:

1398/07/10
16:04:43
5.0 / 5
4300
تگهای خبر: بین الملل , خودرو , دوربین , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است