برگزاری هفتمین مدرسه پاییزی مغز و شناخت در تهران

برگزاری هفتمین مدرسه پاییزی مغز و شناخت در تهران به گزارش شاه بلاگ هفتمین مدرسه پاییزی مغز و شناخت ویژه دبیران و اعضای انجمن های علمی - دانشجویی با هدف ارتقای سرمایه شناختی، در تهران برگزار می گردد.


به گزارش ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، به منظور ایجاد فرصت و بسترهای لازم برای آشنایی هرچه بیشتر با حوزه های علوم شناختی و علوم اعصاب و ارتقای سرمایه شناختی، هفتمین مدرسه پاییزی مغز و شناخت ویژه دبیران و اعضای انجمن های علمی - دانشجویی مغز و شناخت با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی تدارك یافته است.
این مدرسه با محوریت ارتقای سرمایه شناختی و كارآفرینی و نوآوری در علوم اعصاب شناختی از ۲۵ آبان ماه به مدت پنج روز توسط انجمن علوم اعصاب و با همكاری كلینیك مغز و شناخت برپا می شود.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به منظور ترویج و گسترش حوزه های علوم شناختی در فضاهای آموزشی و مراكز دانشگاهی، تلاش می كند با پشتیبانی از برگزاری مدرسه های علمی، فرصت های لازم در امر ترویج، گسترش، تحقیق و شناخت در حوزه های علوم شناختی و علوم اعصاب فراهم و زمینه برای تشویق و ترغیب نوجوانان، جوانان، دبیران و اعضای انجمن های علمی - دانشجویی برای فعالیت در حوزه های علوم شناختی و علوم اعصاب در سطح كشور فراهم گردد.
در این دوره مباحث مداخلات شناختی در اختلالات نورولوژی و روانپزشكی، آشنایی با استارتاپ های حوزه علوم شناختی، اكوسیستم كارآفرینی در این عرصه، آشنایی با ابزارهای ارزیابی، ثبت كاركرد و تحریك مغزی، آشنایی با روش های نقشه برداری مغز انسان، توانبخشی و ارتقای كاركردهای شناختی، تشریح عملی مغز انسان، اقتصاد شناختی و نورو ماركتینگ مطرح خواهد شد.


1398/08/18
18:12:58
5.0 / 5
4474
تگهای خبر: توسعه , دانش , سیستم , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است