رولند كیبورد و اسپیكر آمازون را تلفیق كرد بعلاوه فیلم

رولند كیبورد و اسپیكر آمازون را تلفیق كرد بعلاوه فیلم به گزارش شاه بلاگ شركت رولند كه در زمینه ساخت سازهای الكترونیكی پیشتاز است با تلفیق اسپیكر هوشمند آمازون در سازهای خود امكان تغییر تنظیمات كیبورد را با فرمان های صوتی میسر كرده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شركت ژاپنی "رولند"(Roland) كه در حوزه ساخت سازهای الكترونیكی موسیقی فعالیت دارد، فناوری جدیدی عرضه كرده كه كیبورد را به یك اسپیكر بی نقص الكسا تبدیل می كند.
علاقمندان بزودی می توانند از این تكنولوژی، برای انتخاب صداها روی كیبورد خود استفاده كنند، به روشن كردن مترونوم بپردازند و تنظیمات دیگر را هنگام نواختن با فرمان صوتی كنترل كنند. بدین ترتیب، دیگر نیازی نیست تا كاربر هنگام نواختن موسیقی، برای تنظیمات انگشتان خویش را روی كیبورد حركت دهد یا از لیست های دشوار استفاده نماید.
این كیبورد، یك ساز قابل حمل با حدود 3 كیلوگرم وزن است كه با باتری كار می كند. رولند، یك اپلیكیشن معروف به "پیانو پارتنر 2" (Piano Partner 2) عرضه كرده كه قابل نصب روی گوشیهای اندروید و iOS است و به كاربر كمك می نماید تا ابزار موسیقی را به میل خود كنترل كند.
نمی توان اظهار داشت كه این فناوری، یك خرید مهم به حساب می آید اما برای كسی كه تمایل داشته باشد موسیقی ضبط شده را تمرین كند و علاقه ای به استفاده از لیست های رمزنگاری شده نداشته باشد، پرارزش خواهد بود.
این فناوری، با مبلغ 500 دلار قابل خرید است.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی كند.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1398/09/23
18:00:47
5.0 / 5
4700
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است