نمایشگاه CES ۲۰۲۰

۳۱ برنده جوایز نوآوری نمایشگاه CES ۲۰۲۰ عرضه شدند

۳۱ برنده جوایز نوآوری نمایشگاه CES ۲۰۲۰ عرضه شدند شاه بلاگ: هر ساله همزمان با برگزاری نمایشگاه CES، رقابتی تحت عنوان ˮبهترین نوآوری های سالˮ توسط مسئولان برگزاری نمایشگاه محصولات فناوری CES در لاس وگاس آمریكا برگزار می گردد كه داوران آن متشكل از بهترین كارشناسان حوزه های مختلف فناوری به همراه بعضی از اصحاب رسانه برترین نوآوری های فناورانه را معرفی می كنند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، رقابت جوایز نوآوری CES برای شركت هر فرد، سازمان یا نماینده مجازی كه تولید، طراحی و مهندسی یك محصول فناورانه را بر عهده داشته است و این محصول را برای مصرف كننده در بازار ایالات متحده عرضه نموده یا می كند، آزاد است. ثبت هر محصول در این رقابت دارای هزینه است، ضمن اینكه شركت دادن یك محصول در بیشتر از یك دسته بندی و در هر دسته بندی هزینه اختصاصی خودرا خواهد داشت.
محصولاتی كه وارد این رقابت می شوند باید در بازار ایالات متحده یا به صورت آنلاین بین یك آوریل ۲۰۱۹ تا یك آوریل ۲۰۲۰ برای فروش در دسترس عموم قرار بگیرند.
محصولاتی كه در این جشنواره بعنوان محصولات برتر از آنها قدردانی به عمل می آید یا برنده جایزه بهترین نوآوری می شوند، از مزایای زیر نیز برخوردار می شوند:
اعطای آرم و حق استفاده
جایزه نقدی
شناخت گسترده بین صنایع بوسیله تبلیغات رسانه ای
قرار گرفتن در وبسایت رسمی نمایشگاه CES
كسب فرصت برای نمایش محصول خود در ویترین جوایز نوآوری در نمایشگاه CES كه یكی از محبوب ترین جایگاه ها در طبقه نمایش است.
قرار گرفتن در لیست ژانویه/فوریه مجله i۳ كه در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ توزیع می شود و امكان دیده شدن توسط بیشتر از ۵۱ هزار خواننده
تخفیف برای تبلیغات در مجله i۳
امسال نیز به رسم هر سال برترین های نوآوری در دسته های مختلف اعلام شده اند كه شامل معرفی ۳۱ محصول در دسته بندی های مختلف و در ادامه به معرفی اجمالی آنها می پردازیم.


۱. محصولی به نام "Code Jumper" در دسته بندی "دسترسی"(Accessibility) كه ابزاری است كه برای آموزش برنامه نویسی كامپیوتر به كودكان خردسال استفاده می شود.


۲. محصولی به نام "Atmosic M۳" در دسته بندی "فناوری های قابل جاسازی"( Embedded Technologies) كه تراشه ای بلوتوثی و بدون باتری برای دستگاه های اینترنت اشیا(IoT) است كه آنها را قادر می سازد مصرف برق بسیار كمتری داشته باشند.


۳. محصولی به نام "Avast Omni" در دسته بندی "امنیت سایبری و حریم شخصی"(Cybersecurity & Personal Privacy) تنها چاره ای است كه شما و خانواده تان را در فضای آنلاین و در هر كجا كه باشید در هر دستگاهی كاملاً محافظت می كند.


۴. نمایشگر ۳ بعدی خودرو ساخته شده توسط شركت "بوش" برنده شده در دسته بندی "سرگرمی و امنیت داخل خودرو"(In-Vehicle Entertainment & Safety) و تقدیر شده در دسته بندی "هوش و حمل و نقل خودرو"(Vehicle Intelligence & Transportation) كه نقش مهمی در برقراری ارتباط بین راننده و خودرو ایفا می كند.


۵. آفتاب گیر مجازی ابداعی شركت "بوش" در دسته بندی "هوش و حمل و نقل خودرو"(Vehicle Intelligence & Transportation) و تقدیر شده در دسته بندی "سرگرمی و امنیت داخل خودرو"( In-Vehicle Entertainment & Safety) كه یك صفحه ال سی دی شفاف است كه بدون اینكه دید راننده را محدود كند، جلوی تابش مستقیم نور خورشید به چشمان راننده را می گیرد.


۶. ماژول یادگیری عمیق "Zen-P VSLAM" ساخته شده توسط شركت "Bot۳" در دسته بندی "فناوری های قابل جاسازی"(Embedded Technologies) كه می توان آنرا در انواع ربات های تلفن همراه یكپارچه كرد تا نقشه برداری داخلی، موقعیت یابی و ناوبری خودمختار بدون ردیابی را برای كاربر فراهم آورد.


۷. ردیاب فشار خون "H۲-BP" ساخته شده توسط شركت "Charmcare" در دسته بندی "فناوری های پوشیدنی"(Wearable Technologies) كه با هر بار شارژ می تواند به مدت ۲۴ ساعت فشار خون را در چارچوب یك ساعت ردیابی كند و تنها ۴۳ گرم وزن دارد و كوچكترین و سبكترین ردیاب فشار خون در جهان است.


۸. مسواك هوشمند "Colgate Plaqless™ Pro" در دسته بندی "سلامت"(Health & Wellness) كه به كاربر امكان می دهد تا بداند كه آیا دندان هایش در هنگام مسواك زدن كاملاً تمیز شده است یا خیر.


۹. موتور "Halo Hypersport" ساخته شده توسط شركت "Damon Motorcycles" در دسته بندی "هوش و حمل و نقل خودرو"(Vehicle Intelligence & Transportation) كه یك موتورسیكلت فوق اسپرت و ایمن ترین، هوشمندترین و پیشرفته ترین موتورسیكلت برقی است كه تابحال ساخته شده است.


۱۰. پهپاد "DS۳۰ with DP۳۰" ساخته شده توسط شركت "Doosan Mobility Innovation" در دسته بندی "پهپادها و سیستم های بدون سرنشین"(Drones & Unmanned Systems) كه یك پهپاد سوخت هیدروژنی است.


۱۱. عینك واقعیت افزوده "Norm" ساخته شده توسط شركت "Human Capable Inc" در دسته بندی "هدفون ها و صدای شخصی"(Headphones & Personal Audio) و تقدیر شده در برخی از دسته بندی های دیگر با اینكه یك عینك هوشمند واقعیت افزوده(AR) است با عینك های آفتابی معمولی قابل تشخیص نیست و دارای سیستم عامل مبتنی بر اندروید، رابط كاربری صوتی، اسپیكرهای دوتایی، دوربین و یك صفحه نمایش است كه می تواند محتوای دیجیتالی را در دید كاربر نشان دهد.


۱۲. محصولی به نام "هیدرالوپ"(Hydraloop) ساخته شده توسط "Hydraloop Systems BV" در دسته بندی "پایداری، طراحی محیط زیست و انرژی هوشمند"( Sustainability، Eco-Design & Smart Energy) كه یك سیستم تصفیه آب شهری فشرده و مبدعانه است كه در نوع خود نخستین است و قادر می باشد تا ۸۵ درصد از آب های مصرف شده در خانه را برای مصارف غیرآشامیدنی نظیر آبیاری گیاهان و ماشین ظرفشویی تصفیه كند.


۱۳. محصولی به نام "DVxplorer" ساخته شده توسط شركت "iniVation" در دسته بندی "فناوری های قابل جاسازی"(Embedded Technologies) كه نخستین دوربین عصبی نورومورفیك در جهان است كه در دسترس عموم قرار دارد این خاصیت های بی سابقه ای نظیر پاسخ زیر میلی ثانیه و دامنه دینامیك فوق العاده بالا را در زمان واقعی فراهم می آورد.


۱۴. محصولی به نام "BLK۲GO" ساخته شده توسط شركت "Leica Geosystems" در دسته بندی "عكسبرداری و تصویربرداری دیجیتال"(Digital Imaging or Photography) كه نخستین اسكنر لیزری دستی بی سیم است كه این امكان را به كاربران می دهد تا در صورتیكه یك دستگاه سبك وزن در اختیار دارند، فضاها، ساختارها و اشیاء را بسادگی اسكن كنند.


۱۵. تلویزیون رول شونده ال جی موسوم به "۶۵RX" در دسته بندی "نمایشگرهای ویدیویی"(Video Displays) كه یك تلویزیون OLED رول شونده انقلابی است كه در هنگام استفاده مثل كركره باز شده و بالا می آید و در نهایت هم جمع شده و سرجای خود قرار می گیرد.


۱۶. محصولی به نام "Bluefin" ساخته شده توسط شركت "mmh Labs" در دسته بندی "فناوری برای دنیایی بهتر"(Tech for a Better World) كه یك فناوری برچسبی پیشگام است كه بر دما، pH، شوری و عمق آب در محیط های پر از آب نظیر آكواریوم نظارت می كند.


۱۷. محصولی به نام "NextMind" ساخته شده توسط شركتی به همین نام در دسته بندی "واقعیت مجازی و افزوده"(Virtual & Augmented Reality) و تقدیر شده در دسته بندی "فناوری های پوشیدنی"(Wearable Technologies) كه نخستین دستگاه احساس كننده مغز است كه به كاربر اجازه می دهد هدست های واقعیت مجازی و افزوده خودرا با فكر خود كنترل كنند.


۱۸. محصولی به نام "Planty Cube" ساخته شركت "nthing" در دسته بندی "شهرهای هوشمند"(Smart Cities) كه یك مزرعه عمودی ماژولار فناورانه برای كشت سبزیجات با كیفیت بالا در یك محیط كاملاً كنترل شده است.


۱۹. گوشی "۷ Pro" محصول شركت "OnePlus" در دسته بندی "دستگاهها و لوازم جانبی تلفن همراه"(Mobile Devices & Accessories) كه یك گوشی هوشمند پیشرو دارای پیشرفته ترین نمایشگر هوشمندی است كه تابحال دیده شده و بوسیله تلفیقی از سخت افزار و نرم افزار، بهترین تجربه كلی را به كاربر هدیه می دهد.


۲۰. محصولی به نام "OrCam Hear" ساخته شركتی به همین نام در دسته بندی "دسترسی"(Accessibility) كه اولین دستگاه فناورانه كمكی پوشیدنی مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان برای افراد دارای اختلال شنوایی است كه لب خوانی را با تفكیك زنده منبع صدا فراهم می آورد.


۲۱. "دوربین معنایی ۳ بعدی"(۳D semantic Camera) ساخته شركت "Outsight" در دسته بندی "شهرهای هوشمند"(Smart Cities) و تقدیر شده در دسته بندی "سرگرمی و امنیت داخل خودرو"(In-Vehicle Entertainment & Safety) یك سنسور انقلابی است كه سطح كاملاً جدیدی از وضعیت آگاهی را در شهرها و اپراتورهای بزرگ همچون فرودگاه ها ارائه می دهد. این سنسور یك تركیب سخت افزار با نرم افزار پردازش برای عرضه كرده های بی سابقه و مقرون به صرفه در زمان واقعی است كه نه تنها شامل تشخیص دقیق اشیا، بلكه ردیابی و طبقه بندی مواد ازراه دور می باشد.


۲۲. "Meeting Owl Pro" ساخته شركت "Owl Labs" در دسته بندی "رباتیك"(Robotics) و تقدیر شده در دسته بندی "لوازم جانبی و پیرامونی رایانه"(Computer Peripherals & Accessories) كه تنها دوربین، میكروفن و بلندگوی ۳۶۰ درجه در بازار است.


۲۳. سینمای خانگی "Q۸۰۰T" سامسونگ در دسته بندی "لوازم جانبی و اجزای صدا و ویدیوی خانگی"( Home Audio or Video Components & Accessories) كه یك تجربه صوتی منحصر به فرد همه جانبه را ارائه می كند.


۲۴. نمایشگر "Sero" سامسونگ در دسته بندی "نمایشگرهای ویدیویی"(Video Displays) برای نمایش انواع محتواهای تصویری به روش های مختلف


۲۵. گوشی ۵G سامسونگ "گلكسی نوت ۱۰"(Galaxy Note۱۰) در دسته بندی "دستگاه ها و لوازم جانبی موبایل"(Mobile Devices & Accessories) كه به كاربران امكان بهره گیری نوین از فناوری ۵G برای دیدن محتواهای تصویری، بازی و خلاقانه با استفاده از قلم مخصوص، دوربین پیشرفته و مشخصات منحصر بفرد است.


۲۶. یك تخت هوشمند به نام "Climate۳۶۰" ساخته شركت "Sleep Number" در دسته بندی "خانه هوشمند"(Smart Home) و تقدیر شده در دسته بندی "سلامتی" و "فناوری برای دنیایی بهتر" كه یك تختخواب هوشمند جدید دارای پیشرفته ترین فناوری هوشمند در جهان است كه راحتی و آسایش را برای كاربران فراهم می آورد. این تخت، دما را متعادل می كند و چرخه خواب طبیعی بدن را بهینه می كند.


۲۷. پردازنده تصمیم گیری عصبی "NDP۱۰" ساخته شركت "Syntiant" در دسته بندی "فناوری های قابل جاسازی"(Embedded Technologies) كه نخستین و تنها وسیله تجاری سیلیكون تجاری است كه برای قرار دادن فناوری یادگیری ماشین یا پردازش هوش مصنوعی تقریباً در هر دستگاه مصرفی دلخواه طراحی شده است.


۲۸. ماشین آشپزی هوشمند موسوم به "جولیا"(Julia) ساخته شركت "TecPal" در دسته بندی "لوازم خانگی"(Home Appliances) و تقدیر شده در دسته بندی "خانه هوشمند" كه تلفیقی از طراحی و كاربردهای پیشرفته پخت و پز همراه با راهنمایی های ویدیویی و شناخت مواد غذایی با استفاده از هوش مصنوعی است.


۲۹. سیستم جاده های هوشمند موسوم به "Valerann" ساخته شركتی به همین نام در دسته بندی "شهرهای هوشمند" كه یك سنسور اینترنت اشیا است كه جاده ها را به زیرساخت های تولید داده تبدیل می كند تا سفرهای ما را سریع تر و ایمن تر كند و از وسایل نقلیه خودران پشتیبانی می كند.


۳۰. بازی تخته ای یا رومیزی "St. Noire" ساخته شركت "VIRSIX GAMES" در دسته بندی "بازی"(Gaming) كه توسط "نولان بوشنل" بنیانگذار آتاری و "زای اورتیز" كارگردان خلاق هالیوود ساخته شده و نخستین بازی اسرار آمیز با ژانر جنایت است كه دستیار صوتی هوشمند الكسای آمازون از آن پشتیبانی می كند. این بازی دارای چندین داستان با اختتام های مختلف، طراحی صدای همه جانبه و اجرای صدای سینمایی توسط بیشتر از 10 صداپیشه و بیشتر از ۲۵۰۰ خط گفتار بوسیله الكسا است.


۳۱. سیستم هوشمند وای-فای خانگی موسوم به "Halo Light" ساخته شركت "Zylex" در دسته بندی بندی "لوازم جانبی و پیرامونی رایانه"(Computer Peripherals & Accessories) كه یك سیستم قدرتمند شبكه خانگی Wi-Fi۶ و تلفیقی از خاصیت های امنیتی و كاربردی هوشمند با یادگیری ماشینی برای ارائه یك چاره WiFi منحصر به فرد در منزل است.




منبع:

1398/10/17
16:47:07
5.0 / 5
4695
تگهای خبر: آنلاین , ال جی , امنیت , اندروید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است