وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

جشن برچیده شدن مدارس خشت و گلی در اوایل اسفند ماه

جشن برچیده شدن مدارس خشت و گلی در اوایل اسفند ماه به گزارش شاه بلاگ وزیرآموزش وپرورش از برگزاری جشن برچیده شدن مدارس خشت و گلی در كشور تا آخر بهمن یا اوایل اسفندماه سال جاری اطلاع داد.


محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همكاری مشترك بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در مورد برچیده شدن مدارس خشت و گلی اضافه كرد: این امر در همه استان های كشور انجام شده و فقط در استان سیستان و بلوچستان تعدادی مدرسه خشت و گلی باقی مانده بود كه با جاری شدن سیل اخیر و وضعیت استان این امر به تاخیر افتاد.
وی بیان نمود: حتما در انتها بهمن یا اوایل اسفند ماه در استان سیستان و بلوچستان جشن برچیده شدن تمامی مدرسه های خشت و گلی در كشور را برگزار می نماییم.
به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایرنا، سال ها یك هزار مدرسه خشت و گلی چهره نظام تعلیم و تربیت را مخدوش كرده بود و قرار بود دانش آموزان سراسر كشور در جشنی ملی شاهد برچیده شدن كامل این مدارس باشند.
حذف مدارس خشتی و گلی از سال ۹۷ به شكل جدی در دستور كار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و به قول وزیر آموزش و پرورش این جشن در اوایل بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.


1398/11/21
16:22:52
5.0 / 5
4168
تگهای خبر: دانش , فناوری , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است