عرضه رایگان كتاب های الكترونیكی و صوتی به قرنطینه شدگان

عرضه رایگان كتاب های الكترونیكی و صوتی به قرنطینه شدگان شاه بلاگ: شركت اپل بمنظور تشویق مردم آمریكا به در خانه ماندن و ادامه قرنطینه خانگی مبادرت به ارائه كتاب های الكترونیكی و صوتی به صورت رایگان به آنها كرده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، اپل هم اكنون به كاربران برنامه كتاب در ایالات متحده بطور رایگان خدمات می دهد.
بدین ترتیب از این پس كه كاربران در آمریكا این برنامه را باز كنند، اعلانی را مشاهده می كنند كه از آنها دعوت می كند به كاوش در میان كتاب های رایگان، خواندن كتاب برای بچه ها و كتاب های صوتی برای كل خانواده بپردازند.
كاربر با ضربه زدن روی این پیام به یك مجموعه هدایت می شود كه در آن می تواند یك كتاب الكترونیكی یا كتاب صوتی را از انواع ژانرها انتخاب نماید.
این كار نشان میدهد كه اپل در تلاش است تا به افرادی كه در طول همه گیری كروناویروس جدید در خانه حبس شده اند، كمك نماید. البته بنظر می رسد این یك پیشنهاد و امكان كوتاه مدت است، بدین سبب علاقه مندان باید هرچه سریع تر از آن استفاده كنند.
همین طور برنامه هایی وجود دارند كه به كاربران امكان می دهند كتاب های الكترونیكی و صوتی بیشتری را از كتابخانه های محل خود قرض بگیرند. تمام آنچه كاربران نیاز دارند یك كارت كتابخانه است كه دریافت آن نیز رایگان است.




منبع:

1399/01/06
12:51:39
5.0 / 5
3235
تگهای خبر: جت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است