كمك زوج برنده اسكار به كادر پزشكی اسپانیا

كمك زوج برنده اسكار به كادر پزشكی اسپانیا به گزارش شاه بلاگ «خاویر باردم» و «پنه لوپه كروز» زوج سرشناس سینمای اسپانیا و هالیوود برای غلبه بر ویروس كرونا در این كشور وارد عمل شدند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، «پنه لوپه كروز» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعد از چندین روز جستجو برای دسترسی به تجهیرات پزشكی در این روزهای دشوار درنهایت توانستند به یك منبع دست یابند و ۱۰۰ هزار جفت دستكش و ۲۰ هزار ماسك جراحی را برای اهدا به بیمارستان های اسپانیا خریداری نموده اند.
كمك قابل توجه این زوج سینمایی به بیمارستان لاپاز در شهر مادرید اسپانیا ارسال شده است.
«كروز» همینطور اضافه كرد كه امیدوار است او به همراه «خاویر باردم» در ایام آینده هم كمك های بیشتری را در جهت قدردانی قهرمانان مرد و زن ناشناس در خط مقدم مبارزه با ویروس كرونا فراهم نمایند.


«خاویر باردم» نخستین بازیگر مرد برنده اسكار سینمای اسپانیاست كه جایزه بهترین بازیگر جشنواره كن، ونیز و انجمن بازیگران آمریكا را هم در كارنامه دارد. وی در سال ۲۰۰۸ برای فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» برنده اسكار بازیگری شد.
«پنه لوپه كروز» هم نخستین بازیگر زن اسپانیایی است كه در سال ۲۰۰۸ برای بازی در فیلم «ویكی كریستینا بارسلونا» ساخته «وودی آلن» برنده اسكار شد. این دو بازیگر سرشناس در سال ۲۰۱۸ در فیلم «همه می دانند» مقابل دوربین اصغر فرهادی رفتند.



1399/01/10
23:35:34
5.0 / 5
3527
تگهای خبر: اینستاگرام , خرید , دوربین , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است