با تلاش فناوران داخلی حاصل شد

تولید آنتی اكسیدان هایی با كاربرد در صنایع لاستیك و دستكش

تولید آنتی اكسیدان هایی با كاربرد در صنایع لاستیك و دستكش به گزارش شاه بلاگ محققان یكی از شركت های دانش بنیان موفق به بومی سازی آنتی اكسیدان های فنولی برای كاربرد در صنایع تایرسازی و تولید دستكش ها و كفپوش ها شدند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، مهرداد جلیلیان، مدیر عامل این شركت دانش بنیان اظهار داشت: محصولات این شركت در حوزه های مختلف صنایع لاستیك، تولید صنعتی آنتی اكسیدانت SP-RAIKA با استانداردهای كارخانه ای مختلف، تولید صنعتی آنتی اكسیدانت فنلی به فرم های فیزیكی مختلف امولسیونی و مایع با كاربری در صنایع دستكش سازی و لاتكس های لاستیكی و پلیمری، صنایع پتروشیمی، رنگ و رزین كاربرد دارند.
وی افزود: آنتی اكسیدان فنولی غیر لكه زای تولید شده به علت پایداری رنگی بالا و خواص حرارتی مطلوب، مورد تایید و استقبال صنایع لاستیك و تایرسازی كشور قرار گرفته است.
جلیلیان با اشاره به اینكه این آنتی اكسیدان فنولی در فرمولاسیون قطعات و كامپاندهای رنگی و روشن مانند سایدوال تایر، غلاف و پوشش كابل، دستكش، كفپوش، فوم و زیره كفش به كار می رود، افزود: همینطور پایداركننده های فنلی برای به كارگیری در لاتكس های پلیمری و الاستومرها از دیگر تولیدات این شركت است كه در خط تولید لاستیك سنتزی پتروشیمی بندر امام (ره) برای اولین بار به كار گرفته می شود.



1399/01/26
20:01:31
5.0 / 5
3545
تگهای خبر: تولید , دانش , دانش بنیان , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است