اظهار نظر فضانورد ایستگاه فضایی راجع به پرتاب سرنشین دار آمریكا

این یك گام بزرگ است

این یك گام بزرگ است شاه بلاگ: كریس كاسیدی(Chris Cassidy) فضانورد فعلی مستقر در ˮایستگاه فضایی بین المللیˮ راجع به پرتاب تاریخی كپسول ˮدراگونˮ شركت ˮاسپیس ایكسˮ صحبت هایی را انجام داد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، قرار است بامدادان پنجشنبه کپسول "دراگون" شرکت "اسپیس ایکس" سوار بر موشک "فالکون۹"(Falcon ۹) به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شود.
در این ماموریت که از "مرکز فضایی کندی"(KSC) ناسا در فلوریدا صورت خواهد گرفت، "باب بهنکن"(Bob Behnken) و "داگلاس هارلی"(Douglas Hurley)، دو فضانورد ناسا به "ایستگاه فضایی بین المللی"(ISS) خواهند رفت.
در این راستا، "کریس کاسیدی"( Chris Cassidy) فضانورد فعلی ایستگاه فضایی بین المللی راجع به این ماموریت تاریخی که بعد از ۹ سال، یک فضاپیمای آمریکایی از خاک آمریکا به فضا خواهد رفت، صحبت هایی ارائه داد.
کریس کاسیدی در این مصاحبه ویدئویی اظهار کرد، این یک گام عظیم است.


آخرین باری که فضانوردان آمریکایی توسط فضاپیمای آمریکایی به فضا رفتند در آخرین ماموریت شاتل در سال ۲۰۱۱ بود و از آن سال تابحال توسط فضاپیمای روسی "سایوز" به فضا می رفتند.
وی ادامه داد، ما فضاپیمای شاتل را به دلیلهای منطقی بازنشسته کردیم. زمانی که این تصمیم اتخاذ شد، ما منتظر آینده بودیم. حالا به آن آینده رسیده ایم.
کاسیدی راجع به این ماموریت که در همکاری به یک شرکت خصوصی(اسپیس ایکس) انجام می شود، خوشبین بود.
وی راجع به فضانوردان این ماموریت اظهار داشت: آنها مهندسان باهوش ناسا هستند. تمام انگیزه مهندسان باهوش ناسا و اسپیس ایکس یک چیز است که ماموریت با تاثیر و ایمنی بالا صورت گیرد.
هم اکنون تنها مانع بزرگ برای ناسا و اسپیس ایکس، شرایط آب و هوایی است که برای چنین پرتابی، حدود ۴۰ درصد مطلوب به نظر می آید. این پرتاب برای ۴: ۳۳ PM EDT روز ۲۷ مه(ساعت ۱: ۰۳ بامدادان پنجشنبه به وقت تهران) برنامه ریزی شده است.




منبع:

1399/03/07
19:59:11
5.0 / 5
2989
تگهای خبر: بین الملل , تاریخ , فضا , موشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است