عرضه بنیامین در عماریار

عرضه بنیامین در عماریار به گزارش شاه بلاگ انیمیشن سینمایی «بنیامین» از امروز سه شنبه 20 خردادماه از راه سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار و شبكه نمایش خانگی ارائه شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از «عماریار»، انیمیشن سینمایی «بنیامین»به کارگردانی «محسن عنایتی» و تهیه کنندگی «مصطفی حسن آبادی»، از امروز سه شنبه 20 خردادماه از راه سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار به آدرس Ammaryar.ir و همینطور شبکه نمایش خانگی ارائه شد.
انیمیشن سینمایی «بنیامین» با 5 میلیارد و 221 میلیون تومان فروش در سینماتیکت و 312 میلیون تومان فروش در مناطق و شهرهای فاقد سینما توسط سامانه توزیع عماریار (سینماسیار)، در مجموع 5 میلیارد و 533 میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت.
این انیمیشن، داستان دو دوست به نامهای «آشر» و «بنیامین» را روایت می کند که خرابکاری آشر، سبب اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می شود. بنیامین تصمیم می گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفرازونشیب بنیامین و آشر.
علاقه مندان برای تهیه انیمیشن سینمایی «بنیامین»، می توانند به سایت «عماریار» به نشانیAmmaryar.ir مراجعه نموده و با کد تخفیف benyaminاز 50 درصد تخفیف ویژه خریداشتراک سه ماهه به مناسبت انتشار انیمیشن بنیامین برخوردار شوند.
بنیامین، در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه«تجلی اراده ملی» را به خود اختصاص داد و در سی ودومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان، جایزه«بهترین انیمیشن سینمایی» را به دست آورد.



1399/03/21
21:10:38
5.0 / 5
2556
تگهای خبر: آنلاین , بین الملل , خرید , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است