كارتون كلاب ایتالیا میزبان دو انیمیشن ایرانی شد

كارتون كلاب ایتالیا میزبان دو انیمیشن ایرانی شد به گزارش شاه بلاگ سی و ششمین دوره جشنواره «كارتون كلاب» كه در شهر ریمینی ایتالیا برگزار می شود، پذیرای دو فیلم انیمیشن «این سو، آن سو» و «هویت» از تولیدات مركز گسترش سینمای مستند و تجربی شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی «کارتون کلاب» از ۹ تا ۱۹ اوت (۱۹ تا ۲۹ مرداد) در شهر ریمینی ایتالیا برگزار می گردد و فیلم های انیمیشن «این سو، آن سو» به کارگردانی لیدا فضلی و «هویت» ساخته علیرضا صالحی، در بخش مسابقه بین الملل این رویداد معتبر سینمای انیمیشن به معرض نمایش گذاشته می شوند.
در این دوره ی جشنواره کارتون کلاب، ۲۵۰ فیلم کوتاه انیمیشن از سراسر جهان پذیرفته شده و به نمایش درمی آیند.
نشان اصلی این جشنواره، جایزه «آقای رُوسی» (Signor Rossi Award) است که برگرفته از مشهورترین کاراکتر خلق شده توسط انیماتور مشهور ایتالیایی «برونو بوزتو» است. دو سال پیش مهدی خرمیان با انیمیشن «سوزنبان» موفق به کسب جایزه آقای رُوسی شده بود.
در خلاصه مبحث انیمیشن «این سو، آن سو» آمده است: «هیچ مرزی نمی تواند مانع شکل گیری دوستی ها و محبت بین کودکان شود. کاش به راستی دنیای بزرگسالان هم مانند دنیای کودکان پُر از صلح و دوستی باشد.»
داستان انیمیشن «هویت» هم درباره مردی از خواب بیدار می شود، خویش را در اتاقی مخروبه و ناآشنا می یابد و متعجب و هراسناک مبادرت به فرار می کند. درب را که باز می کند با آیینه ای تمام قد روبرو می شود. خودش را در آیینه می بیند که صورت ندارد. از شدت ترس آیینه را می شکند اما در عین ناباوری به دنیای آیینه سقوط می کند و به دنبال هویت های جعلی می رود. گرفتار مصائبی می شود و در آخر، دنیای آیینه او را به دوراهی می رساند و او با انتخاب درست رستگار می شود.



1399/04/12
15:26:47
5.0 / 5
2461
تگهای خبر: بین الملل , تولید , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است