راهیابی انیمیشن این سو، آن سو به جشنواره براتیسلاوا

راهیابی انیمیشن این سو، آن سو به جشنواره براتیسلاوا فیلم انیمیشن «این سو، آن سو» به كارگردانی لیدا فضلی كه در مركز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شدند، به بخش مسابقه جشنواره دوسالانه «براتیسلاوا» اسلواكی راه پیدا كرد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سی اُمین دوره جشنواره دوسالانه ی فیلم انیمیشن «براتیسلاوا» از ۵ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ (۸ تا ۱۳ آبان ۹۹) در کشور اسلواکی برگزار می گردد و انیمیشن «این سو، آن سو» ساخته «لیدا فضلی» در بخش مسابقه بین الملل این رویداد به معرض نمایش گذاشته می شود.
مسؤلان این جشنواره فیلم های برگزیده را با نگاه ویژه به سینمای کودک و آثار هنری برگزیده و هر سال حدود ۱۰۰ فیلم انیمیشن را به نمایش می گذارند.
این فیلم در سی و ششمین دوره ی جشنواره «کارتون کلاب» ایتالیا که از ۱۹ تا ۲۹ مردادماه ۹۹ در شهر ریمینی برگزار می گردد هم شرکت دارد. نشان اصلی این جشنواره، جایزه «آقای رُوسی» Signor Rossi Award است که برگرفته از مشهورترین کاراکتر خلق شده توسط انیماتور مشهور ایتالیایی «برونو بوزتو» است.
انیمیشن «این سو، آن سو» یکی از آثار منتخب بخش رسمی چهارمین دوره ی جشنواره کودک هنگ کنگ هم هست که به علت شیوع بیماری همه گیر کرونا، هفته آخر مردادماه ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می گردد.

این فیلم در ماه شهریور هم در بخش مسابقه یازدهمین دوره جشنواره بین المللی «گلدن کوکر» صوفیه بلغارستان به معرض نمایش گذاشته می شود.

در خلاصه داستان انیمیشن «این سو، آن سو» هم آمده است: «هیچ مرزی نمی تواند مانع شکل گیری دوستی ها و محبت بین کودکان شود. کاش به راستی دنیای بزرگسالان هم مانند دنیای کودکان پُر از صلح و دوستی باشد.»




منبع:

1399/04/20
13:54:51
5.0 / 5
2354
تگهای خبر: آنلاین , بین الملل , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است