جایگزین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

جایگزین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به گزارش شاه بلاگ به دنبال برگزار نشدن جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به شكل مرسوم، برنامه «خیابان تئاتر ایران» با رویكرد استمرار ارتباط شهروندان با تئاتر و بخصوص نمایش های خارج از صحنه برپا می شود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با عنایت به برگزار نشدن جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به شکل مرسوم امسال به جهت تبعات شیوع کرونا، اداره کل هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همراهی انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان، برنامه «خیابان تئاتر ایران» را برگزار می کنند.
این برنامه در جهت پشتیبانی از آثار هنرمندان تئاتر کشور با رویکرد استمرار ارتباط شهروندان با تئاتر و بخصوص نمایش های خارج از صحنه های مرسوم در سه بخشِ «اجرا» با زیرمجموعه های «آزاد»، «نمایش های آیینی و سنتی» و «نمایش های کودک و نوجوان» و همینطور «مسابقه طرح و ایده» و «کارگاه های آموزشی» برگزار می گردد.
متقاضیان حضور در برنامه «خیابان تئاتر ایران» می توانند تا تاریخ یکشنبه ۵ مردادماه از راه «بخش ویژه خیابان تئاتر ایران» در تارنمای ایران تئاتر به نشانی http: //theater.ir اقدام نمایند.
فایل pdf فراخوان برنامه «خیابان تئاتر ایران» در این پیوست قابل مشاهده است.




منبع:

1399/04/25
15:19:52
5.0 / 5
2393
تگهای خبر: بین الملل , تاریخ , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است