جان بابایی خبر داد:

مرگ بیماران كرونایی درلرستان نسبت به استان های دیگر كمتر بوده است

مرگ بیماران كرونایی درلرستان نسبت به استان های دیگر كمتر بوده است به گزارش شاه بلاگ معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اظهار داشت: مرگ بیماران كرونایی در لرستان نسبت به استان های دیگر كمتر بوده كه این امر به واسطه تلاشهای صورت گرفته از جانب كادر درمان است.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر، قاسم جان بابایی امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی لرستان در سخنانی با اشاره به وضعیت شیوع بیماری در استان، تصریح کرد: مرگ و میر بیماران کرونایی در لرستان نسبت به ابتلاء و استان های دیگر کمتر بوده است.
وی، عنوان کرد: این امر به واسطه اقدامات و تلاشهای صورت گرفته از جانب کادر درمانی استان و همینطور سایر مسؤلان بوده است.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: به واسطه تلاشهای صورت گرفته از جانب کادر درمانی، قسمت اعظمی از بیماران مبتلا به کرونا نجات پیدا می کنند، اما نگرانی ما در لرستان ابتلای افراد میانسال به این بیماری است و در این راستا باید کار زیادی بر روی آموزش مردم در استان انجام گیرد تا حلقه سرایت و انتقال متوقف شود.
جان بابایی، افزود: همینطور کمبودهایی در ارتباط با تجهیزات پزشکی در شهرستان های استان وجود دارد که ما فهرست آنها را جمع آوری کرده ایم، همینطور کمبود نیروی انسانی متخصص در استان را تا شهریور ماه رفع خواهیم کرد.


منبع:

1399/04/27
21:22:08
5.0 / 5
2648
تگهای خبر: متخصص , نیروی انسانی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است