نمایش آنلاین انیمیشن فرفره در جشنواره فانتزی كانادا

نمایش آنلاین انیمیشن فرفره در جشنواره فانتزی كانادا به گزارش شاه بلاگ انیمیشن «فرفره» به كارگردانی شیوا ممتحن، درباره ی كودكی است كه در خاطراتش گم شده است. این فیلم كه در مركز گسترش سینمای مستند و تجربه تهیه شده، در بخش رسمی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم های فانتزی كانادا به معرض نمایش گذاشته می شود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امسال این جشنواره بخاطر بیماری همه گیری کووید 19 در تاریخ 20 آگوست الی 2 سپتامبر 2020 (30 مرداد الی 2 شهریور) در شهر «مونترال» کانادا بصورت آنلاین برگزار می شود.
در این دوره ی جشنواره فیلم های فانتزی کانادا، حدود 150 فیلم کوتاه و بلند به نمایش درمی آیند.
در خلاصه داستان انیمیشن «فرفره» آمده است: «کودکی در خاطراتش گم می شود. همراه کودک در خاطراتش سیر می نماییم. در آخر متوجه می شویم که او بزرگ شده است...» این فیلم بازگشتی است به خاطراتی که در کودکی گم کرده ایم؛ در واقع «فرفره» حس نوستالژیک و آرزویی برای بازگشت به لحظات خوب گذشته و یادآوری آنها است.
عوامل تولید «فرفره» عبارتند از: نویسنده، انیماتور، تدوین گر و کارگردان: شیوا ممتحن، صدابردار: آرش ممتحن، موسیقی: مریم چالش، مدیر تولید و تهیه کننده: سیما ممتحن، گوینده متن: حقیقت رضایی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.




1399/04/28
13:41:09
5.0 / 5
2249
تگهای خبر: آنلاین , تاریخ , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است